• Anonym (Alkoholisten)

Stolt alkolist fråga vad du vill!!!

Jo jag är som sagt beroende av sprit detta underbara att häll i strupen livet är så mycket lättare!

• Svar på tråden Stolt alkolist fråga vad du vill!!!
  • LadyInRed
    Anonym (Alko !!) skrev 2014-01-04 17:15:53 följande:
    {#emotions_dlg.flower}Hjärta ... du är inte Dum !!! :)
    Nä det är sant. Jag är stolpskottet som hamnat fel. Inget annat...
    Du vet vad som har hänt, när allt har slutat i rött
  • Anonym (Alko !!)
    LadyInRed skrev 2014-01-04 20:28:30 följande:
    Nä det är sant. Jag är stolpskottet som hamnat fel. Inget annat...

Stolpskott näe, varför det.... Du verkar ha koll !!GladFlört 
  • LadyInRed
    Anonym (Alko !!) skrev 2014-01-04 20:49:23 följande:

Stolpskott näe, varför det.... Du verkar ha koll !!GladFlört 
    Nog för att du och jag lyckades få tyst på stolpslotten här i tråden.

Men jag föredrar att bli smekt framför smickrad...
  • emmakarlstedht

Godmorgon! Har ej kunnat svara på ett par dagar eftersom jag haft en ordentlig fylla ett par dagar i fjällen. Och till er som tror jag skämtar det gör jag verkligen inte jag trivs med min livsstil och är sjukt nöjd med att vara salongsberusad större delen av mitt vakna jag och ingen klagar då mitt betende inte stör någon tvärtom en riktig glädjespridare på jobb och sånt. Nä nu börjar jag törsta efter första pilsnern mumms ska det bli! Ha det allihopa!

• Anonym (Alko !!)
    LadyInRed skrev 2014-01-04 22:49:31 följande:
    Nog för att du och jag lyckades få tyst på stolpslotten här i tråden.

Men jag föredrar att bli smekt framför smickrad...

Check.... föredrar också att bli smekt Flört
  • Anonym (Göran)

Jag är i samma situation sprit är underbart räcker med ett par burkar om dagen så känner man sig odödlig skål vänner och kollegier

• Anonym (Alkis)

TS, låt oss träffas över en bira. Om du är övertygad att alkoholen är rätt val så står jag bakom dig.

• Anonym (Mini)

Nu är detta antagligen världens trögaste fråga. Men kan en alkis lära sig att dricka med måtta?

• Anonym (Alkis)
    Anonym (Mini) skrev 2014-02-02 13:42:10 följande:
    Nu är detta antagligen världens trögaste fråga. Men kan en alkis lära sig att dricka med måtta?

Nej vi kan inte det, är man beroende dricker man till alkoholen eller kroppen tar slut.
  • Anonym (ja, fullt möjlig)
    Anonym (Mini) skrev 2014-02-02 13:42:10 följande:

Om du frågar diverse intresse organisationer som lever på att intala folk att dom är obotligt sjuka och måste ersätta missbruk av alkohol med beroende av möten så nej, det är omöjligt, livslång sjukdom du aldrig kommer ifrån.

Om man hoppar över den friserade versionen som ges endast för egen vinning så folk med problem kan absolut lösa dom och lära sig att hantera sig och sina vanor bättre.

• LadyInRed
    Anonym (Alko !!) skrev 2014-01-05 09:23:44 följande:

Check.... föredrar också att bli smekt Flört
    Vi är överens Kaffe
  • Anonym (Alkis)

Har haft en misslyckad alkisdag, började dagen med sprit, vid 14 besökte jag min lokala krog. Kom hem vid 17 slocknade direkt och nu vaken.

• Anonym (ja, fullt möjlig)
    Anonym (Alkis) skrev 2014-02-02 21:08:15 följande:
    Har haft en misslyckad alkisdag, började dagen med sprit, vid 14 besökte jag min lokala krog. Kom hem vid 17 slocknade direkt och nu vaken.

Fast du verkar inte ha några planer på att bättra dig.

Svar på tråden Stolt alkolist fråga vad du vill!!!