Stolt alkolist fråga vad du vill!!!
Jo jag är som sagt beroende av sprit detta underbara att häll i strupen livet är så mycket lättare!
Jo jag är som sagt beroende av sprit detta underbara att häll i strupen livet är så mycket lättare!
Du har inte varit det så länge eller?
Eller frågan är alltså. Hur länge har du varit alkoholist?
Varför dricker du?
Jag har druckit i 10 år idag är jag 30 år och började dricka varje dag sen första lyan vilket var i 19 årsåldern. Allting sköts kanon jobb ekonomi familjelivet och livrtmi almänhet det är bara det att spriten förenklar allt tycker jag små problem är plötsligt inga problem osv.
Alkoholist, så stavas det.
Ursäkta herr länsman vi behöver inga ordpoliser här när vi diskuterar spritens possitiva inverkan på mitt liv
Vad tänker du göra åt din situation? Är du verkligen stolt eller är det någon fasad du söker upprätthålla?
Neeeej sålänge min familj inte tycker det är jobbigt är det lugnt för min del, det är ingen fasad jag skäms inte men har inte berättat något på jobb utan där försöker jag till max att ingen skall märka något jag sitter på kontor så det är rätt lugnt jag kör bara bil till och från jobbet.
Dricker du varje dag? Och hur mycket dricker du?
Har ser du på fenomenet skrumplever?
Ursäkta herr länsman vi behöver inga ordpoliser här när vi diskuterar spritens possitiva inverkan på mitt liv