Stolt alkolist fråga vad du vill!!!
Jo jag är som sagt beroende av sprit detta underbara att häll i strupen livet är så mycket lättare!
Jo jag är som sagt beroende av sprit detta underbara att häll i strupen livet är så mycket lättare!
Jag har druckit i 10 år idag är jag 30 år och började dricka varje dag sen första lyan vilket var i 19 årsåldern. Allting sköts kanon jobb ekonomi familjelivet och livrtmi almänhet det är bara det att spriten förenklar allt tycker jag små problem är plötsligt inga problem osv.
Ursäkta herr länsman vi behöver inga ordpoliser här när vi diskuterar spritens possitiva inverkan på mitt liv
Neeeej sålänge min familj inte tycker det är jobbigt är det lugnt för min del, det är ingen fasad jag skäms inte men har inte berättat något på jobb utan där försöker jag till max att ingen skall märka något jag sitter på kontor så det är rätt lugnt jag kör bara bil till och från jobbet.
Jag dricker ett flak starköl om dagen så det är rätt lugnt skulle levern paja så finns det ny att få tag på genom donation från mina barn eller fru.
Jag är helt allvarlig och hade jag eller familjen upplevt detta som ett problem hade jag sökt hjälp men det stör ju ingen jag blir gladare och trevligare av sprit så varför inte? Det enda som inte blir riktigt bra är huset vi renoverar! Seriöst jag är en riktigt bra pappa som är rolig och leker mycket!
Amen lugna ner er nu alltså två öl i timmen 33 cl burkar är absolut inte problem det är alltså verkligen inte att man dricker vårdslöst och drar i sig allt på en gång! Det är liksom salongsberusad jag är från ca frukost till kväll och jag kör bara en bit med bilen och det går faktiskt skitbra som sagt salongsberusad absolut inte dyngrak. Och sen det där med levern är väl ingn fara den är stark tror jag och donationer är jag för man skall hjälpa varandra!
Du verkar vara förvirrad 12 liter? Hoppade du över småskolan, jag dricker i cirka 2 33cl öl i timmen och visst jag pissar en hel del men kroppen klara detta fint förstår inte varför folk tror att jag inte är ärlig för det är jag och vill inte hyscha med mitt ölintag.
Dennis02 tack för dina inlägg! Dricker du fortfarande eller? Jag skall strax registrera räkningar hög tid tur man har fått i sig ett par beers haha skål