• lundza

Girl Gamer

Hej!
    Jag undrar om det finns några fler tjejer som spelar, mer än jag och isf vad spelar ni?

Tack på förhand!:)

• Svar på tråden Girl Gamer
  • MiniEgo
    RubyRed skrev 2014-01-01 21:20:57 följande:
    Har äntligen fått tillbaka min dator. Men kan inte köpa speltid. Någon som har tips på spel liknande wow som är helt gratis?
    Lineage 2 är gratis :) Det är mmorpg var du har flera alternativ "var" och hur du vill spela. spela officiell server x1. eller privata som finns från x1 upp till typ x5000 och i olika varianter av spelet. Roligast är det för dig om du hittar en aktiv och trevlig clan att vara med i, så klart. och det beror även på vad du tycker är kul i spelet, göra questar (L2 är inte riktigt ett quest spel), pvp, raids, instances, grinda och lvla eller bara stå och fiska.
    Annars finns det även ett spel som heter Aion som är mmorpg och det ska också vara gratis. Det ska även finnas i olika rates och det är lite mer som wow med typ lila träd och ljusblått gräs.
  • Zoja
    lundza skrev 2014-01-01 21:41:23 följande:

Vad heter du på steam spela mw2 ?:)
    Mitt nick är zoya, eller behöver du vad steamaccountet heter?
  • lundza
    Zoja skrev 2014-01-02 00:00:16 följande:
    Mitt nick är zoya, eller behöver du vad steamaccountet heter?
    Ja^^ 
  • Zoja
    lundza skrev 2014-01-02 00:02:51 följande:
    Ja^^ 
    Ja till accountnamnet? x) Det är "fanniie" i alla fall.
  • lundza
    Zoja skrev 2014-01-02 00:06:11 följande:
    Ja till accountnamnet? x) Det är "fanniie" i alla fall.
    Så ^^ nu har jag lagt till dig ^^
  • Lollobini

Spelar på konsoll (ps3) lirar en hel del battlefield 4, sen andra spel (dock inte online)

• Pyret 85

Miniego: nej jag har inte alls läst om den nya rasen. En undran, varför spela på privat server när officiella är gratis?

• aftereight

Jag spelar League of Legends varje dag. Det är ett MOBA-spel och det är gratis. Glad

LoL är min favorit men jag gillar även annat, bl a pusselspel. Ett spel jag fastnade för rejält på Steam heter Blocks that matter. Spelade det tillsammans med min man men vi har klarat hela spelet nu så det är lite tråkigt, hoppas på en uppföljare snart.

Tänkte prova DotA 2 snart men jag är vanemänniska så det blir bara så att man startar LoL varje dag. Flört Spelat det i snart 3 år.

• MiniEgo
    Pyret 85 skrev 2014-01-02 08:23:17 följande:
    Miniego: nej jag har inte alls läst om den nya rasen. En undran, varför spela på privat server när officiella är gratis?
    Helt enkelt för att jag inte orkar vara på en x1 server :) jo jag vet att det går fort att komma till lvl 85-90 med det nya systemet och nya instances man får bra exp i. men det finns andra små detaljer. exempelvis regler om dual boxar, buff tider, reward i spoil/drop/quest.
    Jag vill helst spela i freya. men high five går bra det med, x10-x20 majoriteten av de privata är high five, det finns även många interlude. Jag känner ingen som spelar i Officiella, alla spelar i privata servrar.
  • Skepparen
    MiniEgo skrev 2014-01-01 23:16:57 följande:
    Lineage 2 är gratis :) Det är mmorpg var du har flera alternativ "var" och hur du vill spela. spela officiell server x1. eller privata som finns från x1 upp till typ x5000 och i olika varianter av spelet. Roligast är det för dig om du hittar en aktiv och trevlig clan att vara med i, så klart. och det beror även på vad du tycker är kul i spelet, göra questar (L2 är inte riktigt ett quest spel), pvp, raids, instances, grinda och lvla eller bara stå och fiska.
    Annars finns det även ett spel som heter Aion som är mmorpg och det ska också vara gratis. Det ska även finnas i olika rates och det är lite mer som wow med typ lila träd och ljusblått gräs.
    Ingen människa kan väl uppskatta att grinda? Det var det ständiga grindandet med usla repitativa idiotquests som slutligen dödade min WoW-lusta. Grinda rep i tolv år med någon obskyr fraction för att få en shoulder enchant som blir obsolet tre veckor senare...

Jag saknar dock raidandet, men de riktigt roliga raiderna dödade ju Blizzard när de släppte samma loot i 10 som 25.

Jag noterar att ingen ännu har sagt sig spela WoT. Kan det vara så att det är ytterst få tjejer som spelar WoT eller är det bara inga här på FL?
  • lundza

Jag har precis köpt battlefield 4, hur bra grafiker som helst ^^ Någon som också provat de?:)

• Pyret 85

Någon som ska spela archage när det släpps?

♥Mamma till världens sötaste Lian♥
Svar på tråden Girl Gamer