Girl Gamer
Hej!
Jag undrar om det finns några fler tjejer som spelar, mer än jag och isf vad spelar ni?
Tack på förhand!:)
Hej!
Jag undrar om det finns några fler tjejer som spelar, mer än jag och isf vad spelar ni?
Tack på förhand!:)
Nu: öl och Rocksmith!
Är 40 år och har aldrig spelat elgitarr förut, det är superkul!
Åh, vilken kul tråd. Jag önskar jag kunde vara en gamer-gamer grrl, men jag tar mig aldrig riktigt tid och spela. Dessutom spelar jag mest "töntspel", haha.
Har alltid älskat Empire Earth, så när min pojkvän introducerade mig till StarCraft || blev jag fast rätt snabbt. Spelar det då och då, men sällan mot andra spelare. Jag har testat någon gång, men då har jag bara mött koreaner, haha. I samband med att jag skaffade steam köpte jag också Skyrim. Började spela det och det var riktigt kul, men sen började jag plugga och då fick jag ingen tid för det och det lades vid sidan... ska nog ta en Skyrim-helg efter tentan...
Har sedan 7-års-ålder varit stolt ägare till en PS1-konsol som jag idag vårdar som en skatt, men spelar inte särskilt ofta på det. Jag lirar mer på min X-box och då är ju Fable favoriten (har funderat på att spela de senare utgåvorna, har någon koll på om de är värda att spela?). Har nyligen köpt ett begagnat PS3 med min partner och då är det lite gott och blandat. Jag är mer sugen på att köpa en NES-konsol. 8-bit är det bästa spelminnet jag har från barndomen.
Senaste tillskotten till spelsamlingen är Age of Wonders och Silver som jag fick av partnern. Har aldrig hört talas om spelen innan jag började spela dem, men Age of Wonders tycker jag hittills är riktigt kul och är glad att jag fått. Silver har jag inte testat än, det skulle installeras på ett lite knökigt vis. Har någon spelat Silver? Det är lite äldre spel, men det är sånt jag gillar, haha.
Spelet jag lagt ned mer energi på än vad jag egentligen önskar är FlyFF (rätt b och supergirly MMORPG), som jag alltid spelar med en skämskudde. Har spelat det sedan 2005. Vissa år har jag bara loggat in 1 eller 2 gånger för att se vad som har hänt (inflationen, åh fy tusan för den), men vissa år spelar jag varje helg. Det här är första gången jag offentliggör mitt FlyFF-spelande för någon annan än min partner, haha.