• lundza

Girl Gamer

Hej!
    Jag undrar om det finns några fler tjejer som spelar, mer än jag och isf vad spelar ni?

Tack på förhand!:)

• Svar på tråden Girl Gamer
  • Aniiee
    lundza skrev 2013-12-29 21:03:44 följande:

Jaha:( kollade på tre videos, och hittade de för 36:- :P Spelar du något till datorn annars? :)
    Tja, just nu spelar jag SWToR och TERA. Ibland får jag ryck och spelar Sims3 och Zoo Tycoon. WoW står alltid på standby om jag får lust att spela det.Sen blir det ju lite ditt och datt beroende på vad som kommer till olika konsller och så. Beror lite på humör och så.
    Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Aniiee

Släppte precis ifrån mig kontrollen till ungarna. Vi spelar Agarest Zero =P

• Pyret 85
    MiniEgo skrev 2013-12-28 21:34:42 följande:
    Ah, Jag har enbart spelat på privata,, Vad tycker du om den nya rasen?

Den uppdateringen har inte kommit ännu, bara i Korea.
    ♥Mamma till världens sötaste Lian♥
  • MiniEgo
    Pyret 85 skrev 2013-12-31 16:15:18 följande:
    Den uppdateringen har inte kommit ännu, bara i Korea.
    Well.. Den finns på endel privata servrar. man kan ändå ha en åsikt fast man inte har spelat charen.

">

och 
    ">

Jag är faktiskt besviken. söt som socker men inget nytt, ser ut som en blandning av elf och dvärg och den finns bara som female :[ Den är säkert bra i stats som kamael. men men
  • lundza

Jag undrar hur populärt de skulle vara med en samlings sida, för alla girlgamers?:)

Tack på förhand

• Zoja

Jag spelar en hel del.

Just nu blir det mest:
    Skyrim
    Deadliest Warrior
    Crusader Kings 2
    Starbound
    Dust

Spelade förut och spelar gärna mer av:
    Modern Warfare 2/3
    World of Warcraft
    Trine 2
    Portal 1/2

Har säkert glömt en del, men det här är en del i alla fall. 

• RubyRed

Har äntligen fått tillbaka min dator. Men kan inte köpa speltid. Någon som har tips på spel liknande wow som är helt gratis?

• RubyRed

Har äntligen fått tillbaka min dator. Men kan inte köpa speltid. Någon som har tips på spel liknande wow som är helt gratis?

• Aniiee
    RubyRed skrev 2014-01-01 21:20:58 följande:
    Testa TERA eller Neverwinter. Eller LotRO om du är ett fan av Sagan om Ringen.
  • lundza
    Zoja skrev 2014-01-01 21:04:21 följande:
    Jag spelar en hel del. Just nu blir det mest: Skyrim Deadliest Warrior Crusader Kings 2 Starbound Dust Spelade förut och spelar gärna mer av: Modern Warfare 2/3 World of Warcraft Trine 2 Portal 1/2 Har säkert glömt en del, men det här är en del i alla fall. 

Vad heter du på steam spela mw2 ?:)
Svar på tråden Girl Gamer