Inlägg från: lundza |Visa alla inlägg
  • lundza

Girl Gamer

Hej!
    Jag undrar om det finns några fler tjejer som spelar, mer än jag och isf vad spelar ni?

Tack på förhand!:)

• Svar på tråden Girl Gamer
  • lundza
    mellimalli skrev 2013-12-26 12:17:33 följande:
    Japp här är en till :p spelade world of warcraft förr la dock av för ett halvårsen. Spelade varje dag i princip. Kunde sitta i 12 timmar och spela när jag var arbetslös. Skulle kunna tänka mig att spela då och då men det har inte blivit av eftersom jag precis flyttat ihop med min pojkvän och har inte lust att lägga nee tid och pengar på det. Älskar även tvspel. Supersmash, super mario sunshine, sims, osv. Fick mariokart på julafton. Sjukt glad! Har även spelat skyrim och liknande. Är med på steam. Spelar team fortress 2 ibland. Älskar left 4 dead. Jag och min kille brukar spela gamecube eller xbox tillsammans. Kör även 100% på expert på guitar hero :)
    Låter as kul, vad heter du på steam då?:) 

Jag själv spelar ofta med min kille, vi brukar spela black ops, battlefield 3, minecraft och ibland gamla nintendo 64 spel !:) 
  • lundza
    Capt Janeway skrev 2013-12-26 12:28:41 följande:
    Självklart!

Jag fastnade först för Nintendospel som The Legend of Zelda och Super Mario Bros för ungefär tusen år sedan.
    Nuförtiden spelar jag bara MMORPG:s.
    Är det som wow? eller liknade? :)
  • lundza
    MiniEgo skrev 2013-12-26 15:33:14 följande:
    Nu när det är ledigt spelar jag mer MMORPG än på vardagarna, l2. skyrim i datan, det var dock ett par månader sen jag spelade skyrim. spelar även endel på ps3, gta, last of us, med mera. Tyvärr har jag börjat få för lite tid till att spela eller så har jag ändrats mentalt till att jag tycker det är ganska.. tråkigt.. att spela..  eller så har jag bara högre krav på spelen än tidigare.

Jag spelar en hel del på datorn, därför skulle jag gärna spela black ops med någon ^^
  • lundza

Idag köpte jag min första konsol, en ps3 eftersom jag inte visste hur kul jag skulle tycka de var.

Efter 4 timmars speltid av beyond så insåg jag vikten i en rolig konsol.

Annars spelar jag allt på min super dator!!

Någon som har tips på ett annat grymt spel till ps3?:)

• lundza
    Aniiee skrev 2013-12-28 21:43:31 följande:
    Gå raka vägen till närmaste game, köp playstation plus voucher för 200 kr och gå in på playstation store och köp  playstation plus. Då får du spel gratis för 145 kr (för två månader), i januari (man måste ha plusmedlemskap senast den 10 varje månad för att få gratisspel) är gratisspelen DMC: Devil may Cry och Borderlands 2, två mycket bra spel. Så får vi se vad det blir i Februari. Bara för att jag har det framför ögonen just nu så kan jag ju tala om vilka spel som nominerades till Game of the year av gamespot på ps3: Grand theft Auto V Assassin's Creed 4: Black flag Rayman Legends DMC: Devil may cry Guacameele Ni no Kuni: Wrath of the white Witch Tomb Raider Brothers: A Tale of twho sons The Last of us (sök på titlarna på gamespot.com) Salig blandning som det ska vara. De enda jag inte spelat är Guacameele och Brothers, och det enda jag inte tyckte om var GTAV, men så påstår folk att jag är lite knäpp som inte tycker om det. Nu när Mass Effect Trilogy har kommit till PS3 så är det, enligt mig, ett must buy, om man inte har spelat de på PC. Annar handlar det ju om vad du tycker om att spela. Glöm inte att sätta upp hemnätverket med PS3an ochså så du kan spela musik och film direkt från datorn till konsollen (jättebra om man har dator och konsol i olika rum)
    Yaoi is the opiate of the fangirls

Jag har hittat Skylanders Giants för hyfsat bra pris? Är det ett bra spel? :)
  • lundza
    Aniiee skrev 2013-12-29 20:58:14 följande:
    Tja, om man är en 5-10 år så... absolut. Men det kostar massor med alla gubbar man måste köpa till och ha sig. Gubbarna får på minst en hundring styck....
    Yaoi is the opiate of the fangirls

Jaha:( kollade på tre videos, och hittade de för 36:- :P Spelar du något till datorn annars? :)
  • lundza

Jag undrar hur populärt de skulle vara med en samlings sida, för alla girlgamers?:)

Tack på förhand

• lundza
    Zoja skrev 2014-01-01 21:04:21 följande:
    Jag spelar en hel del. Just nu blir det mest: Skyrim Deadliest Warrior Crusader Kings 2 Starbound Dust Spelade förut och spelar gärna mer av: Modern Warfare 2/3 World of Warcraft Trine 2 Portal 1/2 Har säkert glömt en del, men det här är en del i alla fall. 

Vad heter du på steam spela mw2 ?:)
  • lundza
    Zoja skrev 2014-01-02 00:00:16 följande:
    Mitt nick är zoya, eller behöver du vad steamaccountet heter?
    Ja^^ 
  • lundza
    Zoja skrev 2014-01-02 00:06:11 följande:
    Ja till accountnamnet? x) Det är "fanniie" i alla fall.
    Så ^^ nu har jag lagt till dig ^^
  • lundza

Jag har precis köpt battlefield 4, hur bra grafiker som helst ^^ Någon som också provat de?:)

Svar på tråden Girl Gamer