Girl Gamer
Hej!
Jag undrar om det finns några fler tjejer som spelar, mer än jag och isf vad spelar ni?
Tack på förhand!:)
Hej!
Jag undrar om det finns några fler tjejer som spelar, mer än jag och isf vad spelar ni?
Tack på förhand!:)
Japp här är en till :p spelade world of warcraft förr la dock av för ett halvårsen. Spelade varje dag i princip. Kunde sitta i 12 timmar och spela när jag var arbetslös. Skulle kunna tänka mig att spela då och då men det har inte blivit av eftersom jag precis flyttat ihop med min pojkvän och har inte lust att lägga nee tid och pengar på det. Älskar även tvspel. Supersmash, super mario sunshine, sims, osv. Fick mariokart på julafton. Sjukt glad! Har även spelat skyrim och liknande. Är med på steam. Spelar team fortress 2 ibland. Älskar left 4 dead. Jag och min kille brukar spela gamecube eller xbox tillsammans. Kör även 100% på expert på guitar hero :)
Självklart!
Jag fastnade först för Nintendospel som The Legend of Zelda och Super Mario Bros för ungefär tusen år sedan.
Nuförtiden spelar jag bara MMORPG:s.
Samma som här på steam :p är dock sällan inne. Brukar bara loggas in när jag startar datorn och sedan logga ut. ^^
26 årig gamer girl här! Spelar World of Warcraft, Minecraft, Sims3, Skyrim, Team Fortress 2, RIFT, Star Wars: The Old Republic.
Mer sällan men som jag också spelar är gamla godingar som Sonic the Hedgehog, Super Mario Bros, Kid Chameleon på min SEGA Mega Drive 64.
Jag spelar en del, ja. Brukar bli mario, zelda, metroid, final fantasy, castlevania, portal (orange box), half life 2, cod, street fighter, gta, red dead, civilization, minecraft o.s.v. Är dock himla sugen på att faktiskt börja med wow, har av okänd anledning varit skeptisk länge men det känns som att jag borde ge det en chans.
Jag brukar spela wow. Men har lånat ut min dator till min svåger så jag spelar inget på dator nu. Vill dock hitta ett free to play som är lika kul ;)
Köpte supernintendo till sonen i julklapp så det blir lite super mario world när han sover ;) sen så spelar jag en del på ps3. Red dead redemption, gta4 (ska köpa 5 så fort jag kan) och liknande.
Ni som har lust kan väl skicka er steam, ?:)