• lundza

Girl Gamer

Hej!
    Jag undrar om det finns några fler tjejer som spelar, mer än jag och isf vad spelar ni?

Tack på förhand!:)

• Svar på tråden Girl Gamer
  • MiniEgo

Nu när det är ledigt spelar jag mer MMORPG än på vardagarna, l2. skyrim i datan, det var dock ett par månader sen jag spelade skyrim. spelar även endel på ps3, gta, last of us, med mera.
    Tyvärr har jag börjat få för lite tid till att spela eller så har jag ändrats mentalt till att jag tycker det är ganska.. tråkigt.. att spela.. Förvånad eller så har jag bara högre krav på spelen än tidigare.

• lundza
    MiniEgo skrev 2013-12-26 15:33:14 följande:
    Nu när det är ledigt spelar jag mer MMORPG än på vardagarna, l2. skyrim i datan, det var dock ett par månader sen jag spelade skyrim. spelar även endel på ps3, gta, last of us, med mera. Tyvärr har jag börjat få för lite tid till att spela eller så har jag ändrats mentalt till att jag tycker det är ganska.. tråkigt.. att spela..  eller så har jag bara högre krav på spelen än tidigare.

Jag spelar en hel del på datorn, därför skulle jag gärna spela black ops med någon ^^
  • Aniiee

Dyker in här också!

Jag spelar mycket. Minst 70 timmar i veckan (Jodå, jag har ett liv =P) Den här veckan spelar jag Tiny Thief, DayZ, Flow, Knack, Tiny Brains, Gekijouban Madoka Magicka: Battle Pentagram, Sei Madou Monogatari och ef- the latter tale. Veckans skörd av nyutgivna spel.

Annars spelar jag lite allt möjligt, BioWares spel går om och om igen, och några av Bethestas. I MMO-väg spelar jag just nu bara WoW, SWToR och TERA. Och Farmville 2.... =P Har spelat Neverwinter, LotRO, EverQuest, osv, osv, i all oändlighet. 

Nästa år ser jag fram emot att få spela Lightning Returns (Jag tror att jag och 2 till i hela världen tyckte att FFXIII och XIII-2 var om inte bra, så i alla fall helt ok.), The Order 1886, Bayonetta 2, Watch dogs, Thief, Dragon Age: Inquisition, FFXV, The Witcher 3, Super Smash Bros, Elder Scrolls online, Deep down, och säkert några till som jag har glömt. Och Final Fantasy XIV: A realm reborn. Till PS4....

Nu.... ska jag sova, men imorgon ska jag spela något..... antagligen SWToR, eftersom alla i familjen spelar det tillsammans, och lla verkar vara spelsugna.....

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Tusselina

Skulle väl inte klassa mig som gamer numera, men kanske ett antal år sedan när jag ägnade mig åt WoW raiding 5-7 kvällar i veckan på relativt hög nivå. Spelat WoW 8 år nu, men väldigt casual idag. Kör lite SWTOR någon gång ibland också och lite Diablo III.
    En gång i tiden skulle jag bli spelutvecklare men jag hoppade det, förutom lite addonscripting några år sedan. 

Längre tillbaka spelade jag mycket FF med en dåvarande PV. 

• Pyret 85

Jag spelar L2 och har gjort i många år. haft uppehåll emellanåt men kommer alltid tillbaka till det spelet.

Jag har nog testat de flesta MMORPG:s där finns.

♥Mamma till världens sötaste Lian♥
  • MiniEgo
    Pyret 85 skrev 2013-12-27 06:57:43 följande:
    Jag spelar L2 och har gjort i många år. haft uppehåll emellanåt men kommer alltid tillbaka till det spelet.

Jag har nog testat de flesta MMORPG:s där finns.
    Oj.. vilken server spelar du? :) officiella?
  • Brio

Jag spelar mycket, allra mest Sims. Både första spelen och TS3. Även Historie-serien spelas ibland. Annars är jag svag för äldre plattformsspel, typ Jazz jackrabbit, Super Bubsy, Blake stone osv. Fastnar för lätt för Farmville-spel :/

• Pyret 85
    MiniEgo skrev 2013-12-27 14:18:44 följande:
    Oj.. vilken server spelar du? :) officiella?
    Japp, spelar på Naia.
    ♥Mamma till världens sötaste Lian♥
  • lundza

Idag köpte jag min första konsol, en ps3 eftersom jag inte visste hur kul jag skulle tycka de var.

Efter 4 timmars speltid av beyond så insåg jag vikten i en rolig konsol.

Annars spelar jag allt på min super dator!!

Någon som har tips på ett annat grymt spel till ps3?:)

• MiniEgo
    Pyret 85 skrev 2013-12-27 17:20:58 följande:
    Japp, spelar på Naia.
    Ah, Jag har enbart spelat på privata,, Vad tycker du om den nya rasen?
Svar på tråden Girl Gamer