Inlägg från: MiniEgo |Visa alla inlägg
  • MiniEgo

Girl Gamer

Nu när det är ledigt spelar jag mer MMORPG än på vardagarna, l2. skyrim i datan, det var dock ett par månader sen jag spelade skyrim. spelar även endel på ps3, gta, last of us, med mera.
    Tyvärr har jag börjat få för lite tid till att spela eller så har jag ändrats mentalt till att jag tycker det är ganska.. tråkigt.. att spela.. Förvånad eller så har jag bara högre krav på spelen än tidigare.

• MiniEgo
    Pyret 85 skrev 2013-12-27 06:57:43 följande:
    Jag spelar L2 och har gjort i många år. haft uppehåll emellanåt men kommer alltid tillbaka till det spelet.

Jag har nog testat de flesta MMORPG:s där finns.
    Oj.. vilken server spelar du? :) officiella?
  • MiniEgo
    Pyret 85 skrev 2013-12-27 17:20:58 följande:
    Japp, spelar på Naia.
    Ah, Jag har enbart spelat på privata,, Vad tycker du om den nya rasen?
  • MiniEgo
    Pyret 85 skrev 2013-12-31 16:15:18 följande:
    Den uppdateringen har inte kommit ännu, bara i Korea.
    Well.. Den finns på endel privata servrar. man kan ändå ha en åsikt fast man inte har spelat charen.

">

och 
    ">

Jag är faktiskt besviken. söt som socker men inget nytt, ser ut som en blandning av elf och dvärg och den finns bara som female :[ Den är säkert bra i stats som kamael. men men
  • MiniEgo
    RubyRed skrev 2014-01-01 21:20:57 följande:
    Har äntligen fått tillbaka min dator. Men kan inte köpa speltid. Någon som har tips på spel liknande wow som är helt gratis?
    Lineage 2 är gratis :) Det är mmorpg var du har flera alternativ "var" och hur du vill spela. spela officiell server x1. eller privata som finns från x1 upp till typ x5000 och i olika varianter av spelet. Roligast är det för dig om du hittar en aktiv och trevlig clan att vara med i, så klart. och det beror även på vad du tycker är kul i spelet, göra questar (L2 är inte riktigt ett quest spel), pvp, raids, instances, grinda och lvla eller bara stå och fiska.
    Annars finns det även ett spel som heter Aion som är mmorpg och det ska också vara gratis. Det ska även finnas i olika rates och det är lite mer som wow med typ lila träd och ljusblått gräs.
  • MiniEgo
    Pyret 85 skrev 2014-01-02 08:23:17 följande:
    Miniego: nej jag har inte alls läst om den nya rasen. En undran, varför spela på privat server när officiella är gratis?
    Helt enkelt för att jag inte orkar vara på en x1 server :) jo jag vet att det går fort att komma till lvl 85-90 med det nya systemet och nya instances man får bra exp i. men det finns andra små detaljer. exempelvis regler om dual boxar, buff tider, reward i spoil/drop/quest.
    Jag vill helst spela i freya. men high five går bra det med, x10-x20 majoriteten av de privata är high five, det finns även många interlude. Jag känner ingen som spelar i Officiella, alla spelar i privata servrar.
Svar på tråden Girl Gamer