Inlägg från: Skepparen |Visa alla inlägg
  • Skepparen

Girl Gamer

MiniEgo skrev 2014-01-01 23:16:57 följande:
    Lineage 2 är gratis :) Det är mmorpg var du har flera alternativ "var" och hur du vill spela. spela officiell server x1. eller privata som finns från x1 upp till typ x5000 och i olika varianter av spelet. Roligast är det för dig om du hittar en aktiv och trevlig clan att vara med i, så klart. och det beror även på vad du tycker är kul i spelet, göra questar (L2 är inte riktigt ett quest spel), pvp, raids, instances, grinda och lvla eller bara stå och fiska.
    Annars finns det även ett spel som heter Aion som är mmorpg och det ska också vara gratis. Det ska även finnas i olika rates och det är lite mer som wow med typ lila träd och ljusblått gräs.
    Ingen människa kan väl uppskatta att grinda? Det var det ständiga grindandet med usla repitativa idiotquests som slutligen dödade min WoW-lusta. Grinda rep i tolv år med någon obskyr fraction för att få en shoulder enchant som blir obsolet tre veckor senare...

Jag saknar dock raidandet, men de riktigt roliga raiderna dödade ju Blizzard när de släppte samma loot i 10 som 25.

Jag noterar att ingen ännu har sagt sig spela WoT. Kan det vara så att det är ytterst få tjejer som spelar WoT eller är det bara inga här på FL?
Svar på tråden Girl Gamer