• Mimipig

Tempar/Fertility friend

Zora skrev 2017-02-01 10:05:12 följande:

Blir inget bäbisförsök den här månaden :( Jag och båda barnen har magsjuka och Äl idag...

Nej, vad retligt! Stackare.
  • Mimipig
    Bell13 skrev 2017-02-01 11:29:25 följande:
    Min sambo har hjärnhinneinflammation så det blir inget försök här heller om ägglossning dyker upp. Dag 22 och bara negativa test.
    Åh, stackare. Men måhända har du haft ÄL ändå, utan att pricka Stickan?
  • Mimipig
    mamalolo skrev 2017-02-01 14:51:14 följande:
    Åh nej. :( Hoppas han mår bättre snart.

Jag är på CD14 och har haft spottings i två dagar (började blöda efter sex). Ingen ÄL insikte. Känns frustrerande att kroppen är ur balans fortfarande. Avbröt grav i november. Ska nog kontakta gyn och ta cellprov, just in case. Allt dåligt känns möjligt efter vårt skitår i fjol.
    Så tråkigt. Ja, lika bra att boka en tid för sinnefridens skull..?
  • Mimipig
    Livetsgång skrev 2017-02-01 18:08:35 följande:

Fast jag är inte jättehoppfull.. Har fått lite rött i trosorna nu men känns inte som mens så sätt.. 

Ilar mer än molar men vi får se vad tempen säger imorgon :)

Åh, spännande! Håller tummarna!
  • Mimipig
    Livetsgång skrev 2017-02-01 22:07:04 följande:

Men ingen app är ense.. Har inte bim idag heller.

Senaste mens va 7-11 Januari iallafall

Har dock blod när jag torkar mig nu vid toa men knappt nått på bindan eller ja inte nått på bindan.

Två appar beräknar bim på lördag, en imorgon och en på fredag

Så om spottingen avtar - när tänker du testa? Spännande!
  • Mimipig
    HoppasPåEnTill skrev 2017-02-02 07:05:49 följande:

Min kurva den här cykrln är helt knäpp. Igår dök tempen och jag testade negativt så jag antog att det var kört. Idag gick tempen upp igen.

Jag hoppas på implantationsdipp! Jag har en sån också i min kurva, hoppas på detsamma. Men jag har en knapp v kvar till BIM.
  • Mimipig
    HoppasPåEnTill skrev 2017-02-02 07:05:49 följande:

Min kurva den här cykrln är helt knäpp. Igår dök tempen och jag testade negativt så jag antog att det var kört. Idag gick tempen upp igen.

När är din BIM?
  • Mimipig
    AlexSthlm skrev 2017-02-02 08:34:21 följande:

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro om min kurva, men det är spännande med första tempade cykeln! Äl+9 och bim-5/6/7 idag så mensen lär ju knappast vara påväg i alla fall!

Spännande! Då verkar vi ligga väldigt lika till! Jag har också +9 idag och det är även min första månad med ff och tempning. Och jag fick en dipp dag 7, nu har den vänt upp.
  • Mimipig
    AlexSthlm skrev 2017-02-02 14:40:24 följande:
    Jaha, vad kul att vi ligger så lika! När har du bim?

Jag tempade lite i sista veckan på min förra cykel och då sjönk inte tempen förrän min andra mensdag.
    BIM 8 feb enligt ff. Jag försöker vara cool och inte få upp förhoppningarna för mkt. När tänker du testa?
Svar på tråden Tempar/Fertility friend