Tempar/Fertility friend
Jag får alltid positiva varje månad. Så jobbigt när man inte vet. Det här med att man måste ligga är ju inte lika roligt som när det är frivilligt och då tycker vi det är perfekt med stickorna
Jag får alltid positiva varje månad. Så jobbigt när man inte vet. Det här med att man måste ligga är ju inte lika roligt som när det är frivilligt och då tycker vi det är perfekt med stickorna
Jag hade en väninna över på fika idag. Hon är gravid med andra barnet och blev det på första försöket. De har ett barn sedan tidigare - då tog det 14 månader. Ett exempel på hur olika det kan gå.
Förstår det! Om jag vore du skulle jag besöka gynekolog och beskriva detta så kan de säkert hjälpa dig genom att ta blodprov som bekräftar/utesluter ÄL och även hjälpa dig att trigga ÄL. Visst kan man vara låghormonare men känns ändå som att det kan vara så att du inte släpper ägg alls just nu?
Ingen som kan svara på en fråga om flytningar efter ägglossning? Jag har rekordnivåer på dag 8 efter ÄL, mer än innan ägglossning. Ska de inte minska? Eggwhite och trådigt. När jag googlar får jag (givetvis) fram att det kan vara ett gravidtecken. Åsikter? Erfarenheter?