Gert skrev 2014-04-17 13:13:42 följande:
Om kunden frågar vad jag tycker i frågan så ska jag kunna säga min åsikt utan att bli uthängd som rasist. Det är precis vad som hände Röda Korset kvinnan. Om en taxikund frågar mig vad jag tycker i frågan så säger jag min åsikt.
Och förutom att vårdpersonalen nu blir uthängda som vänsterextremister så har jag gång på gång blivit kallad för vänsterextremist, stenkastare, kommunist mm mm av er här i forumet. Då antar jag att du tar avstånd från det?
Brandmännen som valde att åka iväg när Åkesson kom på besök ska inte bli klandrade för det heller, antar att du ställer dig bakom det?
De tonårstjejer som blev hotade med våldtäkt för att de skrev något på en klippa om Sd, gissar att du tycker det var fel att hänga ut dem?
Läkaren som stoppade Åkesson i Umeå, antar att du tycker det är fel att han blev kallad både det ena och det amdra plus mordhotad så han varken kan åka hem eller till jobbet?
Listan kan göras lång med dessa händelser. Du kan väl hjälpa till nu att underlätta även för antirasister som kan uttrycka sin åsikt utan att bli drabbade av hot, våld och smädelser?