Inlägg från: FDFMGA |Visa alla inlägg
  • FDFMGA

Varför hatar folk SD?

Svt skrev 2014-11-29 15:31:16 följande:
    Något som är lite lustigt på detta forum är att enbart en av formuleringarna renderar en två dagars avstängning. Såg att du kommenterade min frånvaro (som om att du inte visste varför?).
    Mitt inlägg var en replik till Ph, inte till dig.

Jag kan inte minnas att jag kommenterat din frånvaro, jag tror inte att jag ens noterat att du varit frånvarande.

I övrigt är det väl mer intressant att gå in på vad du inte har gjort än vad du sysslat med i ditt privatliv, trots allt är det ju den politiska avdelningen vi befinner oss på, inte egoavdelningen.

Alltså:På vilka grunder klassar du Aschberg som jude och varför ger du honom öknamnet Aschelberg. Dessutom tillsammans med benämningar som judemedia?

Brukar du tänka i dessa banor? Är det ett vanligt tänkesätti SD-sekten? Tror du att det är sektens nazistiska förflutna som ger sig tillkänna när du kallar Aschberg för juden Aschelberg?
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    Svt skrev 2014-11-29 16:07:18 följande:
    Satsar du på VM i floskelbajsande? Eller vill du allvarligt veta vad jag anser?

Jag anser att RA är jude, då han inte kan undkomma sitt judiska arv. Öknamnet är väletablerat sedan många år på olika forum. Judemedia är minst lika etablerat. 

Jag förstår inte varför vi ens har den här debatten. Förnekar du något av detta?
    Nej, jag förstår att du inte förstår.

Om du testar att googla lite på juden aschberg så kommer du att finna att det bara är i de bruna kloakerna han kallas jude.

Du menar alltså att han är jude på grund av att hans farfar var jude. Två generationer tillbaka har jag en italiensk förfader. För en nazist är det självklart att Ascberg är jude, kanske inte lika självklart att jag är italienare.

För mig är det självklart att såväl Aschberg som jag är etniska svenskar, liksom det är självklart att jag ifrågasätter dina naziinfluerade tankegångar.
  • FDFMGA
    Svt skrev 2014-11-29 16:20:36 följande:
    Nu kan man iofs vara svensk och jude på samma gång. Precis som att man kan vara svensk-muslim eller svensk-katolik.

Sen förstår jag verkligen inte vad Googles sökträffar har med debatten att göra. Men vi kan ju sluta att vara 100% off-topic någon gång och återgå till TS?
    Inte alls. Jag tycker att det är viktigt att reagera mot massinvandringen av kloakinnehåll till FL.

Du skriver att benämningen juden Aschelberg är väletablerad på olika forum, liksom  benämningen judemedia.

Jo, jag har sett det när jag googlat - och jag anser att man ska reagera när du försöker importera kloakinnehåll till FL.

FL är ingen kloak, sajten har tydligt deklarerat att den tar avstånd från rasism i alla dess former.

Och du har fortfarande inte besvarat frågan på vilka grunder du klassar Aschberg som jude.
  • FDFMGA
    Svt skrev 2014-11-29 16:34:07 följande:
    Jo, vi har märkt att du är en ideologiskt driven person med en agenda att upprätthålla en skev verklighetsbild. Att du sedan ser det som din roll att anmäla inlägg och kväva den fia debatten är en avkomma av ditt ideologiskt insnöade tankesätt.
    Jo, jag är medveten om att det är vanligt att  folk i SD-sekten tror sig ha förmåga att till och med kunna avgöra vem som anmäler deras inlägg, strålkärringsinslagen i SD-sekten är påfallande starka.

Jag såg att du i ditt förra inlägg jämförde judendom med katolicism eller islam.

Jag har svårt att tro att Aschberg är troende jude, skulle snarare tippa att han är ateist.

Jag väntar med spänning på dina källhänvisningar till Aschberg som jude. Jag tror inte att du kan hitta några utanför kloakerna, men överraska gärna.

Juden Aschelberg - och judemedia. Ja, herregud - snacka om att somliga sverigedemokrater vårdar sektens nazistiska ursprung.
  • FDFMGA
    Svt skrev 2014-11-29 16:49:17 följande:
    Jo, för att våra svenska mediadrakar ägs, kontrolleras och styrs ju av hinduistiska investerare.
    Nja, det är väl snarare ditt fokus på att det är judemedia som är intressant - alltså att det i kloakerna är viktigt att påpeka detta. Det är ju helt ointressant om det inte är mer eller mindre uttalat att detta är en del av en judisk agenda, som i ditt inlägg om juden Aschelberg och judemedia.

Jag petar in det en gång till i slutet på detta inlägg, eftersom jag  uppfattar det som du glömde bort var du befann dig när du började mässa om judar.

Samtidigt kvarstår förstås min fråga om du kan visa på källor utanför de nazistiska kloakerna där Aschberg betecknas som jude: Du påstod ju att han inte kan undkomma sitt judiska arv, min uppfattning är att ditt påstående tydligt visar hur du inte kan undkomma SD:s nazistiska arv.

"Jag anser att RA är jude, då han inte kan undkomma sitt judiska arv. Öknamnet är väletablerat sedan många år på olika forum. Judemedia är minst lika etablerat." 

Jag skulle vilja påstå att du inte kan presentera några andra källor än naziinfluerade sådana där Aschberg kallas jude.
    Svt skrev 2014-11-15 15:54:02 följande:
    Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.
  • FDFMGA
    Svt skrev 2014-11-29 19:18:19 följande:
    Du kan påstå vad du vill. Det har du redan besudlat många trådar med. Men få bryr sig om nonsens. Tentakler, strålning och parabolantenner är liksom inte vidare intressanta detaljer om dina matvanor. Vill du äta radioaktivt kött från Litauen, så kör på. Det verkar ju gå lite sisådär.
    Jaha.

Och har du hittat någon källa utanför kloakerna som refererar till Aschberg som jude än?

Dessa sverigedemokraterSkrattande
  • FDFMGA
    Svt skrev 2014-12-01 23:55:32 följande:
    Troligtvis var det Glögg-waterboarding som var agendan med att de rörde sig i grupp i natten.
    Nja, det är väl snarare sådana här tankar som är nazinfluerade.
    Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.
  • FDFMGA
    Helhet skrev 2014-12-02 00:15:58 följande:
    Mm ditt hem-land är ju grymt antirasistiskt ?
    Dorian Ertymexx skrev 2014-12-02 00:13:02 följande:
    Yes, only in Sweden. And Germany. And any other non-fascist country in the world.

Du förstår att du bara sänker dig själv mer och mer med varje uttalande va?

Jag trodde Sverige var ditt hemland, att du bor här, har vuxit upp här och är svensk medborgare.

Är det samma fenomen som när  han kommer i gasen om juden Aschelberg?
  • FDFMGA
    Svt skrev 2014-12-02 00:40:34 följande:
    Rekord i spamming utan avstängning?
    Menar du att jag skulle bli avstängd för att jag citerar ditt naziinfluerade inlägg i två trådar som handlar om SD:s smutsiga byk.

Det tror jag inte.

Jag kommer att fortsätta tills du besvarar min fråga på vilka grunder du kallar Aschberg för juden Aschelberg och lallar om judemedia. Alltså kan du hitta några källor utanför kloakerna som refererar tlll Aschberg som jude?
  • FDFMGA
    Svt skrev 2014-12-02 01:00:31 följande:
    Tja, hade det varit ett normalt forum, så hade du rykt fortare än blixten slår ner. Men i det vänsterextremas värld, så är det Värdegrunden som avgör, inte regler.
    Klart jag förstår att du anser att FL är  vänsterextremt. Allt är ju relativt och relativt kloakerna är väl allt väldigt mycket vänster.

Vi har ju ett flertal sverigedemokrater som efter att de exempelvis besökt Ekeroths kloak avpixlat kallar alla inklusive nyliberaler och moderater för kommunister eller judar. Ungefär som du lallar om juden Aschelberg och judemedia.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?