Philipsson skrev 2014-11-28 12:20:57 följande:
Du påstår att jag har kallat RA för "jude". Så bevisa då det, att jag skulle ha gjort det, istället för att ägna dig åt en massa svammel.
Men då, idag var du ovanligt oggig.
Ja, du har gett uttryck för spaningsuppslaget att det är en pseuodebatt att ta upp frågan om varför vissa sverigedemokrater har för vana att kalla Robert Aschberg för juden Aschelberg i samband med det har du konstaterat att han är av judisk släkt.
Ja, jag är medveten om att du anser att det judiska inslaget alltid väger tyngst och att det därför inte finns någon anledning att ta en sverigedemokrat som kallar honom juden Aschelberg i örat.
Jag delar inte den uppfattningen utan anser att det finns alla skäl i världen att konstatera att det finns tydliga kopplingar till nazistiska tänkesätt i sverigedemokratens hatrader på Aschberg. Jag menar att det är fel att kalla Ascberg jude såvida man inte an påvisa att han är jude.
Vill du ha hjälp med Metapedia? Du kvackar ju ideligen omkring i tråden och kallar folk batikhäxor som det är nu, utan att ha förstått ens hur nazistiska Metapedia definierar batikhäxa.
Jag rekommenderar lästräning. Varför inte börja med den där artikeln som du påstod avsåg kritik mot Billström utifrån hans inställning till anhöriginvandring - den där Billström kritiserades för ett uttalande om vilka som gömmer papperslösa.
Men fråga gärna om Metapedias definition av batikhäxa också, jag hjälper så gärna till. Jag tror nämligen att dina blodstörtningar här i tråden handlar mer om din egen oförmåga än om andras åsikter.
Kom igen nu Ph. Vi kan börja med batikhäxa om du vill: berätta vad det är i Metapedias definition du inte förstår, annars blir ju batikhäxan bara till ett läte du utstöter när någon påvisar att du inte har förstått.