Inlägg från: FDFMGA |Visa alla inlägg
  • FDFMGA

Varför hatar folk SD?

Philipsson skrev 2014-11-28 00:10:27 följande:
    Du strör en massa okvädingsord runt dig, men alla märker vi ju att den store hataren, är du. Knappast mitt fel att du är en batikhäxa, som tar illa vid dig för att jag använder uttrycket.
    Fick lite att göra men jag vill gärna kommentera din seans också.

Nej, du vet inte vad alla tycker eller märker. Du förstår inte det, men du kan inte veta vad andra än du själv tänkerSkrattande

Att du far runt här i tråden och kallar folk batikhäxor är ditt problem, själv anser jag att det skulle vara nyttigare för dig med ordentlig lästräning i stället för batikhäxespaning.

Ja herregud, det verkar finnas ett helt regemente med stålkärringar i SD-tåget, helt obetalbart egentligen att det finns tydligt ockulta inslag i samband med SD-sekten.
    Alla måste böja sina huvuden inför Åkessons briljans vid roulettebordet
  • FDFMGA
    Philipsson skrev 2014-11-28 11:05:09 följande:
    Är du inte en batikhäxa då?
    Tja, enligt dina spaningar så är jag säkert det - men du borde nog försöka lära dig läsa ordentligt i stället för att spana efter batikhäxor.

Men det är betydligt mer intressant varför du anser att Robert Aschberg är jude.

Jag skulle vilja påstå att han är etnisk svensk med en farfar som var jude, ungefär som jag själv är etnisk svensk med italienskt påbrå.

Det är lite obehagligt att unkna värderingar om att ett judiskt påbrå slår igenom så starkt att man är jude även om det judiska förfäderna finns flera generationer tillbaka - tror du att din syn på judar kan sammankopplas med dina Metapediastudier eller ska man relatera den till din okunnighet?

Jag menar - det är ju iallafall en nazistisk kloak du brukar åkalla under dina spaningar efter batikhäxor.
  • FDFMGA
    Philipsson skrev 2014-11-28 12:07:34 följande:
    Jag har aldrig påstått att RA är jude. Öva upp läskunnigheten, nolla!
    Oj!

Det verkar som att batikhäxespaning inte är bra för blodtrycket.

Är det strålning du tagit emot som får dig att anse att det är ok att påstå att Aschberg är jude eller har du hämtat inspiration från nazistkloaker som Metapedia.

Jag kan faktiskt hjälpa dig att tolka Metapedias definition av batikhäxa. Du klarar ju inte ens av att hålla dig till den.

Är det rentav på grund av din lässvaghet som du kverulerar så intensivt här i trådenSkrattande
  • FDFMGA
    Philipsson skrev 2014-11-28 12:20:57 följande:
    Du påstår att jag har kallat RA för "jude". Så bevisa då det, att jag skulle ha gjort det, istället för att ägna dig åt en massa svammel.
    Men då, idag var du ovanligt oggig.

Ja, du har gett uttryck för spaningsuppslaget att det är en pseuodebatt att ta upp frågan om varför vissa sverigedemokrater har för vana att kalla Robert Aschberg för juden Aschelberg i samband med det har du konstaterat att han är av judisk släkt.

Ja, jag är medveten om att du anser att det judiska inslaget alltid väger tyngst och att det därför inte finns någon anledning att ta en sverigedemokrat som kallar honom juden  Aschelberg i örat.

Jag delar inte den uppfattningen utan anser att det finns alla skäl i världen att konstatera att det finns tydliga kopplingar till nazistiska tänkesätt i sverigedemokratens hatrader på Aschberg. Jag menar att det är fel att kalla Ascberg jude såvida man inte an påvisa att han är jude.

Vill du ha hjälp med Metapedia? Du kvackar ju ideligen omkring i tråden och kallar folk batikhäxor som det är nu, utan att ha förstått ens hur nazistiska Metapedia definierar batikhäxa.

Jag rekommenderar lästräning. Varför inte börja med den där artikeln som du påstod avsåg kritik mot Billström utifrån hans inställning till anhöriginvandring - den där Billström kritiserades för ett uttalande om vilka som gömmer papperslösa.

Men fråga gärna om Metapedias definition av batikhäxa också, jag hjälper så gärna till. Jag tror nämligen att dina blodstörtningar här i tråden handlar mer om din egen oförmåga än om andras åsikter.

Kom igen nu Ph. Vi kan börja med batikhäxa om du vill: berätta vad det är i Metapedias definition du inte förstår, annars blir ju batikhäxan  bara till ett läte du utstöter när någon påvisar att du inte har förstått.
  • FDFMGA
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-28 21:55:50 följande:
    Vänta lite nu. Jag tyckte mig ha läst att du ansåg att det verkliga var vad han eller hans omgivning tyckte angående judenheten. Var det inte så?
    Det tror jag inte.

Det väsentliga är som jag tidigare skrivit att judendom ärvs på mödernet.

Att sen klanmedlemmar anser att Aschberg är jude har väl mer att göra med SD-klanens nazistiska så kallade förflutna att göra.
  • FDFMGA
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-28 22:02:34 följande:
    Att kommunister har svårt med tankeverksamheten brukar oftast visa sig i deras världsbild.
    Nämen, jag tycker mig ana att sverigedemokraten redan går på högvarv.

SD - står det för StrålkärringsDebattörerna eller är det Spel och Dobbel som gett klanen dess förkortning SD.

Hur gör du förresten när du tar in kunskaperna om att jag är kommunist. Fäster du antenner på huvudsvålen och börjar tjalalaa och då kommer uppenbarelserna över dig?

Ja dessa StrålkärringsDemokrater. Inte konstigt att ledaren trodde att han kunde få kunskaper om utfallet vid roulettebordetSolig
  • FDFMGA
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-28 22:13:49 följande:
    Det låter högst rasistiskt och diskriminerande. Att ha en judisk pappa, farmor, mormor och bror, medans man själv är en avkomma av när pappa låg med barnflickan.

Inte så inkluderande.
    Det får du ta på religionsforumet.

Det som intresserar mig är att sverigedemokrater anser att Aschberg är jude och att de kombinerar detta med öknamnet Aschelberg samtidigt som de lallar om judemedia.

Det här är ingen nazistisk kloak.
  • FDFMGA
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-28 21:57:00 följande:
    Hör du inte de digitala stöveltrampen? Skrattande
    Nej för tusen jag tillhör inte SD-sekten

Jag ser avtrycken i form av inlägg här på forumet - och det händer att jag beger mig ner i internetkloakerna för att se hur tongångarna om judar och invandrare och andra går där.
  • FDFMGA
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-28 22:24:22 följande:
    Man ligger ju ett par timmar efter. Du har ju varit strålmätare nu i cirka 10 timmar, så man får ju ta igen lite.
    Nix. Visst kan man tycka att det borde vara så att jag inbillat mig det - men så väl är det inte. Här har du den judehatet än en gång.
    Svt skrev 2014-11-15 15:54:02 följande:
    Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.
  • FDFMGA
    FiaMedFunkk skrev 2014-11-28 22:36:07 följande:
    Okej, nu har nog fredagsgroggen satt sig lite, eller vad menar du?
    Det var som tusan. Så du tror att apparaten din är så finkänslig att den till och med kan känna av en grogg.

Dessa strålkärringarSkrattande

Vad jag menar är att texten som kommer sist även i detta inlägg inte är min egen, den är skriven av en anhängare till SD-klanen och visar med all önskvärd tydlighet personens anknytning till nazismens sätt att se på judar.
    Svt skrev 2014-11-15 15:54:02 följande:
    Nu ska vi dock vara ganska klara med att det inte enbart per se är våra judiskägda dagstidningsdrakar som har sysslat med "granskningen". Det råkar vara juden Aschelberg och våldsvänster-Expo/RG som stått för förarbetet, som sedan judemedia villigt publicerat.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?