Varför hatar folk SD?
Säger du att våra egna uteliggare inte känner kyla på samma sätt som andra, också..? Vilket är en uppfattning jag ibland har stött på.
Du uttalar dig nu om något som du absolut inte känner till, och det är respektlöst mot de människor det gäller. INGEN vill vandra efter gatorna hela natten för att inte frysa ihjäl, eller söka lite skydd i de stora cementrören i Hammarbyhamnen, eller slåss om en fläck framför en ventil som sprutar ut lite varm luft, eller ligga och kravla in mot mitten i en trasig människohög - för att det är varmast där - men alltid bli utföst till kanten igen... Vi skulle ALDRIG behandla våra invandrare så!
Sluta fåna dig, din semantik lurar till och med ditt eget förnuft verkar det som och när du skriver "människorna det gäller" och då inte menar vad jag menar - så är det väl SJÄLVKLART att vi inte menar samma individer? Skriver jag att jag menar de som har valt livsstilen så menar jag specifikt dessa, inga andra - är det på något vis svårbegripligt för dig?
Du har gjort dessa medvetna eller omedvetna halmgubbebyggen tre gånger i rad nu, i mitt fall - ska vi konstatera att du har problem med detta eller tänker du inte ens försöka upprätthålla någon sorts kvalite i tanken? Rätt många med mig upplever samma sak ifrån ditt håll.. och hela din diskussiondel bedöms därefter, som att du helt enkelt har svårt för att hantera tanke och diskussion korrekt.