Varför hatar folk SD?
Man måste alltså kunna se in i framtiden för att få yttra sig. Det är uppfattat.
Det är klart jag kan ha fel. Jag hoppas jag har fel. Men jag kan inte veta det. Och undfallenheten mot islam i det här landet är rent löjeväckande.
Sverige ger utrymme för islam - om du menar att folket och politikerna kuvar sig för islam så får du ge talande exempel på detta. Jag kan komma på ett exempel, dock bara ett, som kan beskrivas på det senare viset; när det betalas ut skadestånd för kränkta muslimer angående handslag. Det kan dock diskuteras jämtemot underlaget hur mycket skit muslimen just fick på grund av en sådan sak. Vägen därifrån och till era farhågor är iallafall hyfsat långdragen.. och domstolsbeslut KAN vara allt ifrån dumma och dåligt genomtänkta till misstag och för situationsberoende - UTAN att det finns någon djupare anledning än just så.
Det här var ett exempel som kan ses som ett misstag, som något ogenomtänkt och dumt - eller då som ett exempel på att islamister tar över Sverige eller alternativt att Sverige kuvar sig för islamister. Saker kan ses ur flera perspektiv, tänka sig. Vad talar då för att JUST DU har rätt perspektiv - eller du kanske bara anar och misstänker detta, som de flesta andra här?