Varför hatar folk SD?
Lika bra att börja prova ut några snygga hijaber...
Lika bra att börja prova ut några snygga hijaber...
Då läste du inte hela artikeln. Det stod ju även om dom som tackat nej, på grund av att Saudi krävde att få detaljstyra. De som tar emot donationen berättar naturligtvis inte om villkoren... det är rätt självklart."Grundaren av Islamic center i Malmö, Bejzat Becirov, berättar en annan historia om när saudier ville ge honom nästan sex miljoner dollar i gåva:
? De skulle sköta det helt och hållet. Jag skulle bara stå som en figur. Jag blev mycket arg och ledsen, det var inga villkor som var något för oss.
Även moskén på Medborgarplatsen i Stockholm fick erbjudanden från rika saudier. Men när finansiärerna krävde majoritet i styrelsen och rätten att tillsätta Imam så sa församlingen - precis som den i Malmö - nej tack."
Jaha, men dom sex som åkte fast var ju bara toppen på ett isberg. De systematiska våldtäkterna på unga svenska kvinnor i Södertälje, ofta med hjälp av våldtäktsdrogen Rohypnol, har pågått ända sedan 1980-talet. Det har polisen själva sagt, att de tror att alla dessa våldtäkter genom decennierna i Södertälje har ett samband.
Och det är inte så svårt att lista ut vilket, när man vet att detta med brudarnas oskuld är lika viktig för kristna syrianer som för muslimer ifrån de mest religiösa muslimska länderna. När de unga männen i sin mest virila ålder inte får ha sex med de egna flickorna, så kommer i alla fall en del av dem att utnyttja svenska flickor i stället - tills de får gifta sig. Så går det alltid till - även i krigstid när en armé ligger förlagd i ett annat land. Soldaterna och officerarna utnyttjar det landets unga kvinnor för sex, antingen genom att gå på bordeller, låtsas kärlek och på så sätt få sex i förhållanden, eller genom rena våldtäkter.
Den här är rätt fin!
Det är dessutom historielöst. Så länge som islam har funnits, så har ju gränserna mellan den kristna och den muslimska världen pushats fram och tillbaka. Det är inte så många hundra år sedan de hotade Wien... Naivt att tro att de inte längre har ambitionen att utöka sitt territorium...
Du väljer den vägen, helt otippat. Hån och arrogans.
Att SD och i viss mån Fi nått viss framgång precis på samma sätt har du helt missat, eller? Är det bara för att islam är inblandat i mitt resonemang som det inre röda skynket kommer upp i skallen på dig?
Och så gnäller sverigedemokrater för att kritikerna bara går efter misstankar och aningar om partiet (läs om så vill: fördomar om partiet) - medan de själva vill göra POLITIK av sitt eget dito.
Klara, färdiga - baxna.
När det gäller Wien så var det turkarna. De bor ju närmast... Och jag har koll på en massa saker.
Jag hoppas att jag aldrig får anledning att säga: "I told you so"...
Det är DU som använder ordet "sekt". Jag har aldrig sagt att armén som nästan lyckades med att invadera Wien år 1683 var en sekt. Tvärtom var det en stark muslimsk armé under den turkiske sultanen, helt enkelt. Den drog till sig muslimska krigare från många länder.