Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Varför hatar folk SD?

Velouria skrev 2014-03-16 13:50:13 följande:
    Varför delade rassarna ut flygblad? Och pekade på "invandrare"? Och just precis, som du skriver "ingen hade tänkt demonstrera mot det faktum att en ung tjej blev gruppvåldtagen överhuvudtaget. Intresset fanns inte." Varför demonstrerade rassarna emot våldtäkten? Varför gjorde de det till en ras-, etnicietet- eller kulturfråga?

Skyll som sagt på rassarna som använder våldtäkten för sin benefit. Inte för flickans. Och då när rassarna fick mothugg, ja då ska man tycka illa om motdemonstranterna. Kom ihåg, det var MOTdemonstranter. Rassarna var alltså först med att starta skit (som de fick tillbaka). 

Och mitt i allt detta glömdes flickan bort...
    Är man inte motdemonstrant om man protesterar mot pågående demonstration? Det trodde jag i alla fall.
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn
    sjuttiofemman skrev 2014-03-16 18:19:01 följande:

Och som vanligt när nazister anklagas för våld så måste såna som du påpeka att de på andra sidan är dumma också.
    Varför?
    Är det inte så vi gör i den här tråden? Eller när ni anklagar rasister för våld så ska vi humma med?
  • Errol Flynn
    Gert skrev 2014-03-16 18:49:13 följande:
    I kvällens debatt kommer Åkesson trasa sönder babyfacet Fridolin. Ett smakprov finns redan på svt.

www.svt.se/nyheter/val2014/har-trasat-sonder-...
    Jag gillar ändå Fridolin på något sätt. Inte just hans ideér om invandring men jag tycker han verkar vara en rar liten påg.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 19:33:40 följande:
    Det undrar jag också. Klart, det är bättre för Alliansen att få det att verka som en integrationsfråga än att erkänna att det är en klassfråga.
    Enligt BRÅ så berodde det inte på socioekonomiska orsaker och inte heller forskning inom ämnet visar på det. Får du mer pengar om du våldtar, mördar eller misshandlar?
  • Errol Flynn
    Gert skrev 2014-03-16 19:33:45 följande:
    Nej, det är 1 död av islamistiskt våld i Sverige.
    Beror på hur du räknar. Släng in några hedersmord så kanske siffran ökar.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 19:35:49 följande:
    Vad du tror och vad jag tror är irrelevant. Skillnaden är att jag inte går ut och gör högljudda antaganden och därmed sprider hat och förakt omkring mig med mina antaganden. Du VET inte varför hon behöver tolk, men du tar dig ändå friheten att sprida ofakta omkring dig.

Vad du skulle är, återigen, irrelevant. En krigsveteran kan må bättre än ett våldsoffer, och ett våldsoffer kan må sämre än en krigsveteran. Hur man reagerar är högst individuellt.
    Jamen vi säger så. Efter 24 år pratade hon svenska men sen blev hon misshandlad och glömde allt.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 19:40:47 följande:
    Undrar om du hade varit lika förstående om de hade lämnat orten för att folk delade ut rasistiska flygblad.
    Så lättkränkta får man hoppas att dom inte är. Om ett gäng står och delar ut flygblad kan man nonchalera dom. Om däremot hela samhället engagerar sig och startar Facebookupprop blir det lite mer "rätt i ansiktet" och svårare att bortse från. Om hela samhället däremot samlats runt killarna med flygbladet och poppat champagne och hyllat dom kanske det hade stört mer. Men jag anser att det är en jävla skillnad på flygblad och en hel demonstration.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 19:41:47 följande:
    Det är det också, redan, såvida inte särskilda skäl föreligger. Eller menar du att ALLA invandrare ska utvisas om en begår våldtäkt?
    Det är absolut inte automatisk utvisning på våldtäkt. I så fall skulle vi inte ha juveler som blir tagna och dömda för våldtäkt nummer 3.
    Vilka skäl skulle föreligga för att behålla en våldtäktsman?
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 19:43:33 följande:
    Förstår inte riktigt vad du menar med det svaret?
    Du skrev att de sköt sig själva i foten eller dylikt då SD röstar för att ge till de som redan har det bra. De har det bra. Alltså skjuter de sig själva icke i foten.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-16 19:56:28 följande:

Meh, texten försvann.

Undrar om MFF-ansvariga kommer få hotmail nu.

Jag tror dom gått över till gmail.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?