Inlägg från: Errol Flynn |Visa alla inlägg
  • Errol Flynn

Varför hatar folk SD?

nihka skrev 2014-03-18 06:55:57 följande:

Håll den tanken. Fosterfamilj som inte uppfostrar honom till rasist?
    Varför skulle han bli rasist? Ska barn uppfostras av människor som begår terrorhandlingar?
    Jag är som en krokodil. Stor käft och små öron.
  • Errol Flynn
    themia skrev 2014-03-18 09:40:27 följande:
    Varför skulle Sverige vara mer olämpligt än något annat land?

För att vi tagit emot stora kvoter under många år. För att integrationen fungerar dåligt här. För att vi har motsättningar. Klassklyftoran ökar. Det finns inte arbete och bostäder åt alla. Osv.
  • Errol Flynn
    Quintus Zebra skrev 2014-03-18 12:33:47 följande:
    Självklart borde andra länder också ta emot. Men om de inte gör det. Då ska vi bara skita i människor som kommer hit och som har alla skäl i världen att fly?

Att klassklyftor, segregation,bostadsbrist, arbetslöshet ökar beror ju inte ens på invandringen.

Beror segregation inte på invandring?
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-18 14:46:58 följande:
    Nej, men så kryllar det av ungnazzar i Haninge också.
    Ska inte 20-åriga nazzar få en fritidsgård så de slutar hänga på torget?
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-18 15:11:12 följande:
    Ja? Det är väl inte konstigare än folk med kors? Det är en stor skillnad på att ha en egen tro och övertygelse och att medvetet SPRIDA denna tro eller övertygelse. Ingen har sagt att du inte får vara SD-fundis som lärare - det är när du börjar propagera och diskutera just din övertygelse som det blir vådligt.
    Slöjan i sig är ett statement. En obehaglig religiös symbol som symboliserar kvinnoförtryck.
  • Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-18 15:30:52 följande:
    Nope. Segregation beror på socioekonomiska klyftor.
    Mycket klyftor i Fittja, Tensta, Rinkeby, Husby, Rosengård, Biskopsgården med andra ord.
    Fortsätt inbilla dig det trots att statistik talar emot det.

• Errol Flynn
    Dorian Ertymexx skrev 2014-03-18 15:33:28 följande:
    Ja, de vet att islamisterna har mördat 0 och att vänsterextrema har mördat 0, medan högerextrema har mördat 14. Det är deras siffror.
    Och ÄNDÅ lyfter de fram vänstern som det största hotet mot demokratin. Du kanske kan ringa och upplysa dem om att de har fel?
  • Errol Flynn
    themia skrev 2014-03-18 15:37:57 följande:
    Fel svar.

Rätt svar: För att du och dina gelikar vill har den svenska täppan för er själva, och tycker att alla andra ska ta hand om dem som behöver hjälp.
    Sitt inte och anta massa skit om mig.
  • Errol Flynn
    chrissandra skrev 2014-03-18 19:45:38 följande:

Måste fråga en sak: Vem bär kors? Kvinnor? Män? Barn?
    Jag avskyr religion och religiösa symboler. Ett kors innanför tröjan om man kniper igen med sin propaganda skadar ingen. Men synliga religiösa symboler borde vara förbjudet på förskolor/skolor.
    Min son har en tjej i sin klass som är muslim. Hon är 7 år gammal och vet inte ens vad det är men hon vet att hon måste tro på gud. Hjärntvätt.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?