Inlägg från: sjuttiofemman |Visa alla inlägg
  • sjuttiofemman

Varför hatar folk SD?

Flash Gordon skrev 2014-03-15 18:49:55 följande:
    Den anordnades av Ung Vänster och bilderna visar att div AFA-plakat fanns i folkmassan.

Tror du SD ens var medbjudna?

Jag är övertygad om att ifall Sd inte kantats av ständig rasism och uppenbart samtycke till extrema organisationer så skulle sd bli respekterade även av ung vänster och afa. Men Sd är ett främlingsfientligt parti och stolta över det, ja då får man folk emot sig och tyvärr även en del som tar till våld.

Har inte hört att afa attackerat övriga partiers företrädare..
  • sjuttiofemman
    Gert skrev 2014-03-15 23:06:42 följande:
    Vad har SvP med SD att göra?

Och för sakens skull så tyder många uppgifter på att det var vänsteranhängare som började attackera dem från Svenskarnas Parti.

Finner inte ord. Så du menar på fullaste allvar att den här tjejen sitter och ljuger? Lyssna på det hon har att säga och ta bort skygglapparna från ögonen.
  • sjuttiofemman
    nihka skrev 2014-03-16 00:22:54 följande:
    Jodå FN nämner massinvanvandring, men det är om Syriens grannländer. Förstår du inte det? Så sluta ljug nu om att denna beskriving gäller Sverige. Det är fult att ljuga.

Sveriges och Tysklands insatser räcker inte. EU måste öppna sina dörrar för att undvika syrisk flyktingkatastrof säger FN:

www.theguardian.com/world/2014/jan/13/syrian-refugee-catastrophe-european-union-united-nations

Gert ser det han vill se. "Vänsterextremister" står enligt honom bakom samtliga politiska brott i sverige och muslimerna vill ta över landet samt införa sharia-lagar.
  • sjuttiofemman
    Gert skrev 2014-03-16 08:11:26 följande:
    Tja det skulle inte vara första gången vänsteranhängare ljuger.

Källa på det? Som inte är avpixlat mfl.
  • sjuttiofemman
    Flash Gordon skrev 2014-03-16 09:19:17 följande:
    Det är du säkert övertygad om ...

AFA hotar allt från Ung Vänster till Migrationsverket och Pingstkyrkan - utan diskriminering.

Här ar det en liberal politiker som får ta emot hotbrev och klotter på sitt hus:

www.expressen.se/nyheter/dokument/eskilstuna-skakas-av-politisk-valdsvag/

Jag säger som Gert, högern brukar ljuga ihop historier. Eller fabricera dem.
  • sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-03-16 09:31:54 följande:
    Nej jag orkar inte bry mig om bråk mellan nazister och vänsterextremister. Jävla idioter allihopa. Jag lägger min röst på SD och hoppas att fler gör detsamma så kanske vi kan ändra debattklimatet i Sverige. I andra länder går det ju att diskutera invandring och problem som kan uppstå.

Om Sd och andra kan debattera utan att kränka andra och förvanska fakta så kan debattklimatet bli mer nyanserat. Men när Sd-politiker har för vana att uttrycka sig rasistiskt så blir debatten snabbt infekterad.
  • sjuttiofemman
    Flash Gordon skrev 2014-03-16 09:39:00 följande:
    Sker säkert någon gång. Tveksamt dock om det gäller dessa kommunalpolitiker i artikeln, Pingstkyrkan i ... ja i södra Sverige någonstans ... och Migrationsverkets personal.

Se dig som upplyst om läget i alla fall.

För varje gång som svastikor sprayas på skolor och synagogor, eller feminister och vänster-orienterade politiker attackeras så är högern (ja även Sd-politiker) väldigt snabba med att kalla det iscensatt.

Det är ett tydligt hinder mot att kunna debattera invandring i Sverige på ett nyanserat sätt.

Betrakta dig som upplyst.
  • sjuttiofemman
    Hummelnr12 skrev 2014-03-16 09:39:33 följande:
    Hur gjorde du ditt urval?

Slumpvis utvalda hangarounds på avpixlat, samtliga sverigedemokrater.
  • sjuttiofemman
    Errol Flynn skrev 2014-03-16 10:00:24 följande:
    Vad håller vänstern på med egentligen? Går det att hitta våldsammare otrevligare människor? Och ja, jag tror det kan vara iscensatt i vissa fall. Som i Frankrike där en imam klottrade slagord på den egna moske`n. Han fick 30 dagar på sig att lämna Frankrike. Ord och inga visor.

www.dn.se/ledare/signerat/tag-som-latt-sparar-ur/

arbetarbladet.se/nyheter/tierp/1.6924816-fyra-gripna-for-hot-mot-svenskarnas-parti

Om du inte har belägg för dina påståenden om fabricerade attentat så undrar jag var du får det ifrån? Du vet avpixlat har rätt låg trovärdighet då inte heller de har belägg för sina påståenden. Sd-politiker har i SVERIGE iscensatt attentat mot sig själva vilket har bevisats, det väger lite tyngre än nån imam i Frankrike som enligt dig gjort så.

Du menar att misshandeln av den här SSU-tjejen var fabricerat, har du något bevis för det?
Svar på tråden Varför hatar folk SD?