Inlägg från: Vitrysk hockeyhjälte |Visa alla inlägg
  • Vitrysk hockeyhjälte

Varför hatar folk SD?

... och den lite farlige och spännande folkhjälten/våldsuppviglaren Sebbe Staxx tillåts också uttala sig. Den fan är ju inte ett dugg bättre än någon Ekeroth eller Almqvist, men de senare är nog inte ens nära att bli en del av kulturetablissemanget.

Count hotfull pastor, sprungen ur kaos.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    sjuttiofemman skrev 2014-05-08 08:03:50 följande:
    Åkesson vet inte vad förtryck är, är någon förvånad?
    www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/lename...
    I vilka andra viktiga livsfrågor vänder du dig till Lena Mellin för att få vägledning?
  • Vitrysk hockeyhjälte

(Med det sagt delar jag inte Åkessons och SD:s syn på EU överhuvudtaget).

• Vitrysk hockeyhjälte
    sjuttiofemman skrev 2014-05-08 09:55:07 följande:

Det är inte mycket jag håller med Mellin om men där träffade hon rätt.
    Själv då?
    Hon är något av en husgudinna för mig.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-11 21:05:45 följande:
    Demokratur: när inte SD får regera ostört och får stå oemotsagda.
    Skitsnack. Demokratur är när vissa åsikter inte är önskvärda eller ens möjliga att framföra i det offentliga rummet. Eller, om man så vill, när det av kreti och pleti anses helt okej av en stor kvällstidning att med hjälp av en vänsterextrem "researchgrupp" hänga ut folk som donerat pengar till fel mottagare. Det har ingenting med SD att göra.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Tonårsmamman1 skrev 2014-05-11 21:40:44 följande:
    Blir de utfrysta, får de väl ta på sig offerkoftan... .
    Vilket de gör, till mångas stora förtret.
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-11 22:18:00 följande:
    Aha. Så demokratur är när Avpixlat och andra extremhögergrupper får hänga ut minderåriga, medan tidningar och antirasister inte får hänga ut folk som gjort sig skyldiga till lagbrott.

Trodde det var precis det jag faktiskt skrev ovan va...
    Inte ett rätt.

Vem av dem som "Researchgruppen" hängde ut har begått lagbrott?

Och "barnen" som AP hängde ut, gick de inte ut offentligt med egna namn och porträtt på Facebook för att skryta med sina gärningar inför likasinnade?
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Dorian Ertymexx skrev 2014-05-12 09:53:13 följande:
    Alla. Olaga hot, hets mot folkgrupp... fast förlåt, jag glömde, SD och dras svans tycker ju inte att sådant ska vara brottsligt, bara att säga emot "sverigevännerna" ska vara straffbart i deras drömvärld.
    På vilket sätt är det olaga hot eller HMF att donera pengar till t.ex. Avpixlat?
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Dfeat skrev 2014-05-12 14:21:16 följande:

Dessutom är det ganska orättvist att pensionärer som byggt upp landet och betalt skatt i i hela sitt liva ska få nöja sig mig kall mat, onytta blöjor och inte ha råd med vård när illegala invandrare får fri vård.
    Appappappapp. Lugn i stormen. Att tycka så är - har jag lärt mig - liktydigt med att önska att illegala invandrare dör i drivor ute i landet eftersom de inte har råd att söka vård. Så tänk på vad du säger!
  • Vitrysk hockeyhjälte
    Hmpf skrev 2014-05-13 12:41:32 följande:
    När påståenden som dessa kommer på tal så är jag mån om att få förslag framlagda. På vilket sätt utnyttjar invandringskritiska denna typ av "tragedi" ?
    Jag skulle tro att det är på samma sätt som "ni läser på samma sajter som en massmördare"-folket.

Massmördaren är i detta fall naturligtvis Anders Behring Breivik. Om inte det är att utnyttja tragedier för sin egen sak så vet inte jag...
Svar på tråden Varför hatar folk SD?