Inlägg från: sjuttiofemman |Visa alla inlägg
  • sjuttiofemman
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-01 10:38:22 följande:
    Njae, inte än i alla fall, men vissa folkdanser kräver käpp eller ridspö, kanske det han dras till? Vore ju iofs fasligt landsförrädiskt av honom att dras till ett annat lands kultur... men det kanske är okey om det är inom eurofascistzonen?

Absolut, så länge han inte måste befinna sig på samma plats som muslimer eller feminister så är det nog okej. :)
  • sjuttiofemman

Lite roligt med den här Volvo-reklamen med Zlatan, mer nationalistiskt än så kan det inte bli. Ändå duger det inte åt det avpixlat som Kent Ekeroth stöder/stödde. Pga huvudpersonens hudfärg och ursprung. Det visar med all önskvärd tydlighet vart svensk "nationalism" står. Man skäms. Jag får iallafall ståpäls av klippet, det är nationalism för mig.

www.interasistmen.se/dumheter/avpixlat-om-zlatans-reklamfilm-den-luktar-bushweed-gangkriminalitet-och-branda-bilar/

• sjuttiofemman
    Litet My skrev 2014-02-01 14:42:31 följande:
    Helt appropå var det inte JÅ som för inte så längesedan uttalade sig om att de inte skulle diskutera invandringen öht? Tänker på denna artikel bla: nyheter24.se/nyheter/inrikes/757171-jimmie-akesson-vill-inte-prata-mer-om-invandring

Nu vet jag inte om han bara är taktiskt eller så men vilken osis om det skulle stämma för alla som brölar ut att de skall rösta på SD pga just problematik med invandringen inom alla dess former (allt från rasistiska pepparkakor till gruppvåldtäkter)

Pja det är ju ett populistiskt parti så att de säger vad som passar bäst för stunden är föga förvånande..

Samma sak med deras "nolltolerans mot rasism", det låter bra men efterlevs inte.
  • sjuttiofemman
    Absofuckinglutely skrev 2014-02-01 19:36:58 följande:
    Vadå hoppas att han har rätt?

Hatar du Sverige? Är du en ondskefull person eller finns det andra orsaker till att du vill förstöra ditt hemland?

Hördu din breivik-wannabe kan du inte avregistrera ditt konto och krypa tillbaka under den svastika du kom från?
  • sjuttiofemman
    Absofuckinglutely skrev 2014-02-01 23:00:27 följande:
    Det största hotet mot en nation är ett oenigt och splittrat folk, det som så fint i folkmun kallas för mångfald och mångkultur. Det är det som skapat åtskilliga blodiga inbördeskrig och havererade ekonomier, något ni historielösa oikofober förtränger i er megalomaniska godhetskamp.

Därför måste den massiva neger och arab-importen omedelbart upphöra samt att ett upprättande av en deporteringsplan kan ske inom en snar framtid. Tiden börjar bli knapp nu om vi ska kunna rädda riket.

Så e det med det!

Pja, på 90-talet var det vita svenska män som jobbade hårt med att förstöra vårt Sverige. Mördade poliser, rånade banker, stal militära vapen, mördade meningsmotståndare mm mm.

Denna utveckling går i cykler och nu är det dags igen när meningsmotståndare och invandrare misshandlas på löpande band. Men det är väl invandrarnas fel enligt dig?
  • sjuttiofemman
    Absofuckinglutely skrev 2014-02-02 01:59:28 följande:
    Det finns fortfarande ett fåtal vita män som begår brott i Sverige, det kommer man aldrig ifrån. Däremot är det väldigt svårt att förstå varför ni vänsterextremister av den anledningen vill massimportera zigenare, araber och negrer - folkgrupper som är extremt överrepresenterade i brottsstatistiken jämfört med svensken. blir någonting bättre då menar ni?

Antagligen beror denna logiska tankevurpa på er oförmåga att tolka statistik, än värre blir det då ni läser lögner på vänsterextrema hatbloggar och blandar ihop den antiintellektuella smörjan med fakta.

Jag hittar liksom inte på någonting, det jag beskyller invandrare för är dom i allra högsta grad skyldiga till. Utomeuropéer som grupp är skadlig för Sverige - punkt slut!

Såg förövrigt att någon roat sig med att plocka ut dom tio vanligaste efternamnen ur den läckta Lexbase-filen med svenska domar, det visade sig inte helt otippat att hela topp-tio listan innehöll ökända zigenar-namn.

Ofantliga 9,9% av alla med efternamnet Abdullah fanns med i registret förövrigt.

Zigenare är väl ett jävla pack som borde tvångsutvisas med omedelbar verkan, håller du inte med om det? Om inte, hatar du Sverige? Vill du ha mer kriminalitet i Sverige?

Är du en ond och hatisk människa?

Jag slutade läsa när du började med ditt rasistiska svammel och ställer en motfråga: varför vägrar såna som du ta till er av aktuell forskning? Som säger att det är andra faktorer än invandrarskapet som ökar risken för kriminalitet. Att risken för att hamna i kriminalitet är lika stor i de situationerna oavsett vilken etnicitet personen har.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?