Inlägg från: Velouria |Visa alla inlägg
  • Velouria

Varför hatar folk SD?

Gert skrev 2014-04-12 10:08:10 följande:
    Norge har inte haft så få asylsökande på sju år som nu. Danmark likaså. Men Sverige ökar antal asylsökande för varje år. Är Norge och Danmark rasister nu?

www.exponerat.info/norge-har-inte-haft-sa-fa-.../

Ja. Terroristen i Norge var ju en norrman. Och danskar är inte så trevliga mot "babbar" överlag. Du borde ha haft finnar med. De är de otrevligaste.

Sverige är jämförelsevis rätt okej. Här smyger man åtminstone med vad man tycker om "babbar". Som ni i tråden som är anonyma näthatare  Ingen av er skulle våga att prata såhär inför en "babbe".
    Bajsbrygga
  • Velouria
    Gert skrev 2014-04-12 10:09:23 följande:
    Om inte SD får 20% i valet 2014 flyttar jag till Norge.

Breivik behöver nog lite sällskap av en likasinnad. Have a nice trip
    Bajsbrygga
  • Velouria
    Dorian Ertymexx skrev 2014-04-15 14:03:46 följande:
    Säg det inte till mig, säg det till SDs näthatarsvans som försöker tysta alla meningsmotståndare. Säg det till Kent Ekeroth som accepterade att Säpo tystade skolelever, och som inte fick ställa frågor till honom efter hans tal. Jag har inte hindrat er från att uttrycka vad ni behagar.
    Wow, den har jag missat. Sjukt! Han är ju att jämställa med talibaner i Afghanistan
    Bajsbrygga
  • Velouria
    Naranjos skrev 2014-04-15 23:41:55 följande:
    Du måste skämta eller också vet du inte vad du pratar om. Sverige - ett mer civiliserat land än USA och UK...Tillåt mig fnysa..
    USA har något som hela världen borde vara avundsjuka på. Något som Sverige inte kommer i närheten av och det är dess konstitution. Och den är från 1700-talet. Och man har sina "bill of rights" - alltså de första 10 tilläggen till konstitutionen (de personliga rättigheterna). 

Jag har i princip endast ett större problem med USA och det är dödsstraffet. 

England har sitt Magna Carta från år 1215 som är inspirationen till FN:s deklaration om de mänskliga rättigheterna - och inte att förglömma - Habeas Corpus också härstammande från Magna Carta.

Jag måste faktiskt ifrågasätta om du är helt historielös? (Ursäkta om det låter illa).
    Det KAN sägas ha inspirerat. Dock är den en fis i rymden jämfört med den riktiga föregångaren:

sv.wikipedia.org/wiki/Kyros_cylinder
    Bajsbrygga
  • Velouria
    maria diaz skrev 2014-04-19 02:37:50 följande:
    Vem som helst med förnuftet i behåll, inser det omöjliga att placera ut TVÅ MILJONER människor runt om i Europa. Logistik och transport skulle kräva ofattbara resurser.

Din länk visar också ett kommande behov för TIO MILJONER ytterligare människor.
    Det skulle ta många många år för EU-länderna att ens bygga tio miljoner bostäder.
    Hjälpen skall därför ske med kort varsel i krisens omedelbara närhet.
    ALLA som behöver skall erbjudas hjälp omgående.
    Det skulle inte kräva oerhört mycket mer resurser för att förse miljontals människor i nöd med "hjälp på plats"?
    Bajsbrygga
  • Velouria

Jag förstår inte vad riksmongot menar här:

"Det bör finnas en prövotid på fem till tio år. Om en invandrare med svenskt medborgarskap begår ett brott under den tiden, då ska medborgarskapet återkallas oavsett vad för brott det rör sig om. Det här är inga konstigheter. Det här är vad Sverigedemokraterna tycker centralt, säger Rosén till Nyheter24.
    – Om det är rasistiskt, då står jag för det. Jag säger bara sanningen."

Vad i hans åsiktsbrölande menar han är en sanning? Det är ju bara en åsikt
    Bajsbrygga
  • Velouria

Jag tycker att Kent Ekeroth kriminella sionistmorsa ska utvisas. Det är ju vad SD tycker

Bajsbrygga
Svar på tråden Varför hatar folk SD?