• kommerintepånåt

Varför hatar folk SD?

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

• Svar på tråden Varför hatar folk SD?
  • Abegayle70
    KillBill skrev 2017-01-17 09:11:34 följande:

En skymf låta SD arrangera minnesdag om Förintelsen:

www.gp.se/nyheter/debatt/en-skymf-låta-sd-arrangera-minnesdag-om-förintelsen-1.4118556

Det tycker jag också!

Jag håller också med.

läs gärna denna länk också,

bloggar.expressen.se/gt-ledarbloggen/2017/01/13/377/

Själv har Mengele Fogelklou bland annat knytits till uttalanden som

"Mengele var en oerhört pragmatisk man. Han insåg att som läkare och vetenskapsman var koncentrationslägren ett helt unikt tillfälle att kunna göra vad man vill?.

?Judar är roten till allting ont? och att ?det mest logiska vore naturligtvis att ta till vapen. Ett snabbt, billigt och effektivt sätt att bli kvitt problemet en gång för alla?.

Härliga personer som vill arrangera minnesdag om förintelsen.

Fy fan.

Mina morföräldrar undkkom med nöd och näppe det naziockuperade Danmark under kriget, aldrig, repeterar Aldrig kommer jag att acceptera detta parti.
    Reta mig inte om jag stavar fel, jag är dyslektiker...
  • thewonderyears
    Jag håller oxå med dig ts! När vi svenskar inte ska få fira lucia eller se på Kalle anka som vanligt på julen då har det gått för långt!
  • monkees
    kommerintepånåt skrev 2013-10-30 00:19:46 följande:

Vet att jag nyss startade en annan tråd om ett helt annat ämne, men har många tankar susandes omkring i mitt huvud ikväll.
    Som rubriken lyder, varför hatar folk Sverigedemokraterna? Eller jag kanske ska fråga; varför hatar folk Sverigedemokrater?

Jag är inte gammal nog att rösta då jag endast hunnit fylla sjutton år, men när jag väl får rösta så kommer jag lägga min röst på SD.

Är jag rasist? Nej, det är jag inte! Finns det medlemmar i SD som är rasister? Absolut! 
    Har SD överdrivit saker de sagt? Ja! Precis som alla andra partier.
    Jag har en fråga till dig som blir röd om öronen av ilska när någon nämner SD, tycker inte du, helt ärligt talat, att Sveriges invandringspolitik har gått snett?
    Jag ser inget negativt med en del invandrare, och jag ser inget negativt med att stöta på andra kulturer och smaka rätter ifrån andra delar av världen. Men, jag vill inte att det skall ses som rasistiskt att älska Sverige, och att älska svensk kultur. Thomas Di Leva (är inte säker på om hans efternamn är två separata ord?) kom ut med sin egna lilla nationalsång, som handlade om hur Sverige ska ta emot alla, och att alla får plats.

"Neeej", skrek mitt lilla hjärta. Och ge fan i att skriva att jag är rasist nu, för jag anser att alla människor, svart som vit som gul, är lika värda. (Vad har det egentligen med invandring och göra?) Jag är bara trött på hur många invandrare vi tar in. Jävligt trött.

Hahahahaha UNDERBART. Vilken gigantisk tråd ....... SD väcker känslor. "Varför hatar folk SD"? ...............Gör de? Jag ÄLSKAR SD och kommer fortsätta lägga min röst på dem. Jimmie är supersmart och vi som har ngt innanför pannbenet attraheras av sådant. Stolpskotten som har IG i alla ämnen i skolan tycker att Löööfven, svetsarn är jättesmart för man har inga redskap.
  • thewonderyears

Jag ska oxå nästa gång rösta på SD :) Jag är oxå jävligt trött på alla jävla svartskallar som kommer hit :) Enligt vad jag har hört så finns det även många folk som röstar på SD oxå :) även fast många hatar dom oxå

• monkees
    thewonderyears skrev 2017-04-20 14:23:35 följande:

Jag ska oxå nästa gång rösta på SD :) Jag är oxå jävligt trött på alla jävla svartskallar som kommer hit :) Enligt vad jag har hört så finns det även många folk som röstar på SD oxå :) även fast många hatar dom oxå

Det är många kloka etablerade invandrare som röstar på SD för de har INGET att vinna på att det dräller in en massa nytt folk! Jag röstar SD men har inga som helst problem med invandrare, svarta eller gula or whatever OM de respekterar mitt land och tar seden dit de kommer.
  • monkees
    KillBill skrev 2017-01-15 10:45:12 följande:

Nu tar SD ytterligare ett steg i sitt förnekande av klimathotet och kallar den svenske professorn i miljövetenskap Johan Rockström för "opinionsbildare". Undrar vad SDs nästa steg blir? Jag skulle inte bli förvånad om SD överger evolutionsläran för kreationismen.

Om öht ngn enda av våra politiker tog det där "klimathotet" på allvar så skulle de väl AGERA!? Man skulle agerat redan för trettio år sedan och T EX så skulle järnvägen varit maximalt utbyggd och inte en enda transport skulle ske med lastbil........!
  • KillBill
    monkees skrev 2017-04-20 18:05:21 följande:
    Jag röstar SD och jag LOVAR att OM det finns antisemitism i Sverige så inte kommer den från SD!  Det är inte SD som påstår att antalet mördade judar i förintelsen är kraftigt överdrivet.

etc. etc. etc.

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • monkees

När det gäller samer så är jag inte säker på att DE SJÄLVA kallar sig svenskar!? De är ju SAMER! och har sitt eget sameting och sin alldeles egna kultur. Att få kalla sig same är inte självklart utan det krävs att man har rätt blod i ådrorna och tror man att en äkta sames största intresse är att vara SVENSK så är man nog ute och cyklar.

Svar på tråden Varför hatar folk SD?