Absofuckinglutely skrev 2014-02-02 12:53:49 följande:
Jag har inte skrivit något rasistisk, tvärtom bara delgivit dig korrekt information utifrån den statistik som finns att tillgå. Jag tar absolut till mig av aktuell forskning och det är också därför jag till skillnad från dig förstår att dom socioekonomiska faktorerna endast är en delförklaring.
Intelligensforskningen tex är en sak som jag studerat och den genomsnittliga IQ.n skiljer sig radikalt mellan olika världsdelar, i Afrika är genomsnitts-IQ.n nere på bisarra 68 vilket i svenska mått mätt klassas som lätt utvecklingsstörning. Européer och asiater ligger i topp gällande denna forskning och här har vi en solklar faktor till varför negrer och araber har lättare att falla in i brottslighet - att dom ofta tror på gamla sagoböcker vilket gör att dom trär svarta sopsäckar över deras kvinnor beror antagligen på samma handikapp.
sv.wikipedia.org/wiki/IQ_and_Global_Inequalit...
Sedan kan man ju givetvis studera olika grupper som har exakt samma socioekonomiska status, det finns exempelvis bruksorter i Sverige där arbetslösheten är långt högre än i tex Husby, trots detta så eldar man inte upp grannens bil, man kastar inte sten på brandkåren då dom anländer för att släcka bilen. Man har givetvis också respekt för polisen då dom kommer för att styra upp situationen. Babbar fungerar helt annorlunda och börjar kasta stenar, startar våldsamma upplopp och eldar upp flera bilar och skolor.
Det finns asiatiska invandrargrupper som faktiskt är underrepresenterade i brottsstatistiken trots att dom vid ankomst har samma socioekonomiska status som den genomsnittlige araben.
sammantaget så beror alltså endast en liten del på "klass" som ni kommunister brukar relatera till, i själva verket handlar det om låg IQ, islam och att man kommer ifrån barbariska kulturer som man ofta återfinner i mena-området. Mena-invandraren tar tyvärr ofta med sig kulturen hit och då slutar det givetvis i kaos. Det bästa är således att stänga gränsen istället för att strö pengar och resurser över otacksamma snyltgäster med ytterst små möjligheter att anpassa sig till civilisationen.
Nu tror inte jag att du reflekterar så värst mycket och kommer antagligen att börja skrika hysteriskt om rasism istället för att ta till dig av den korrekta faktan och analytiskt börjar klura ut om det finns några konkreta åtgärder att vidta emot problemet - tex deportering. Kanske kommer du posta någon länk från någon av dina favorit-hatbloggar - tex om att någon i SDU inte gillar håriga armhålor. Det är inte speciellt konstruktivt men det är tyvärr på den pubertala nivån ni vänsterextremister befinner er på, detta är smått förödande för Sverige då även obildat vänsterslödder har rösträtt.
Har du funderat på den låga intelligensen i mena-världen någon gång? Beror den på näringsbrist eller generationer av kusingiften? Själv gissar jag på en kombination.
Kan ditt irrationella SD-hat lösa några problem? Jag är skeptiskt
Huga, så grunda resonemang!
Det har aldrig slagit dig att den IQ du pratar om, i själva verket inte alls är nåt bra mått på
intelligens (vad det nu är), utan bara visar på vilka kunskaper en viss grupp människor, i en viss kultur, betraktar som eftersträvandsvärda, i ett givet ögonblick. I detta ligger det, naturligtvis, ett självförhärligande. De som utformar IQ-tester utformar dem enligt det de själva är bra på, enligt principen att om den som skapar testet, är dyslektiker, så kommer IQ-testet
inte att vara ett skrivprov, och vice versa.
De engelska kolonisatörerna i Afrika t.ex., betraktade ju alla afrikaner som idioter, för att de saknade kunskaper i bokläsning och att blanda gin & tonics (fast denna senare kunskap drillades de ju i, och blev mkt bra på).
---
Märk väl att jag försvarar SD:s rätt att driva politik i invandrningsfrågan, utan att varken de eller de som röstar på dem, ska bli kallade rasister för det. Hur hög invandring en nation ska/kan ha, är ju en politisk fråga, som ytterst de som röstar i allmänna val bestämmer, och
ska bestämma.
Du, däremot, verkar vara rasist, en rasist som resonerar lika enfaldigt och obildat som en viss
Elit i en annan tråd.