Varför hatar folk SD?
Folk hatar SD för att de inte förstår bättre.
Folk hatar SD för att de inte förstår bättre.
Jag säger det igen. Folk hatar SD för att de inte förstår bättre. De är inte insatta i ämnet. De ser rasismen och främlingsfientlighet i allting. De tycker att Tintin är en rasist, lakrits godis är rasismen, chokladbollar är rasismen osv. De läser Aftonbladets och Expressen så kallade journalisters krönikor tro på allt som skrivs.
Folk som hatar SD ser inte på riksdagsdebatter, som många SD anhängare gör. SD hatare är inte politiskt intresserade. De tycker bara om att hata folk med andra åsikter än dem själva.
Väl rutet! Jag förstod ditt föregående, korta inlägg, men det begravdes liksom i dravel runtomkring. Bra skrivet, exakt så ser jag på det också.
Vad värre är att jag har vänner som är så inbilskt indoktrinerade i vad PK-media har att säga så de sväljer alla lögner så enkelt som om det vore en jättegod godis. Mmm! Så frustrerande.
Och så försöker man visa dem en liten bit av den rätta vägen, men jag får jämt höra att jag har fel, och så hostar de upp något de nyss läst i en pk-spya till artikel. *trött*