Fråga mig om Jesu Kristi Kyrka av Sista Dagars Heliga
Även kallad mormonkyrkan.
Fråga på!
Även kallad mormonkyrkan.
Fråga på!
Har ni magiska underkläder?
Om ja, vad skyddar de mot?
Har Gud en fysisk kropp och bor på planeten Kolab?
Om Ja, var ligger denna planet?
Tycker du att mormoner på senare tid har lyckats integreras i samhället i stort på ett bra sätt?. Ett exempel från USA var hur Mitt Romney, som mormon var presidentkandidat, något som skulle varit otänkbart för kanske bara 20 år sedan. Vad är dina tankar om detta?
eller gäller detta* ska det stå :)
Dricker ni te och kaffe? (Om inte varför) Är det accepterat att välja en partner utanför kyrkan? Hur ser ni på vaccinationer av barn?
Hur gammal är du? Hur kom du i kontakt med sekten? T ex är du uppväxt inom den, och har familj och släktingar som också är med?
Om det nu fanns en Gud/jesus eller vad du nu tror på. kan du då förklara för mig,varför små barn tex dör i cancer? eller blir svårt sjuka? Barnen har vel inte gjort något ont eller hur?
Vet inte om jag skulle påstå att underkläderna är frivilliga? Man får ingen tempelrekommendation som man behöver för att kunna bli celestial om man inte skriver under på att man bär dom dagligen, Men du får veta mer om det den dagen du går igenom templet... Tror du på polygami?
Vad, enligt dig, stämmer inte i South park avsnittet? vilka källor använder du för att stödja detta?