• chiqita

Så var planerna igång för en trea 2015 :-)

Trodde väl aldrig att jag ens skulle vara öppen för att diskutera en trea med extremillamående, mkp och svåra foglossningar i bagaget, men så började vi prata om det härom kvällen och lite förvånat kändes det faktiskt rätt.
    Med stav i armen tänker vi att det ev tar lite tid innan kroppen är redo och nu är det bestämt. I början av nästa år åker staven ut och därefter hoppas vi att vara gravida sommaren 2014

Började med mulitivitaminer idag för att ge kroppen lite extra boost.
    Fler som börjat planera? Är det något annat jag borde tänka på? 

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
  • Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)
  • Josefine0811

Jag hoppar in här om det är okej.

I augusti börjar vi försöka på en 3:a.

Har två killar som är födda 08 och 11

• chiqita

I går var jag på andra akupunktur. Tydligen har jag en lever som sliter lite. Inget allvarligt men personer som har som mig får ofta oregelbundna cykler, lite eller ingen mens och den där hinnan som ska ta emot det befruktade ägget kan bli tunnare än den ska.
    Två andra oberoende personer har sagt det samma om levern, bland annat hon jag gick till innan lilleman kom till så jag antar att det ligger något i det.

• tvåsmåunderverk

Hoppar in här

Slutade med p-pillerna nu i juni och vi låter det ske när det sker jag hoppas att det sker väääldigt snart skulle iofs vilja försöka gå ner 10 kg innan.

• Smulan 89

Igår kväll innan jag skulle lägga mig så la jag ett grav-test på plats på toa för att kunna testa idag på morgon. Stod på toa med testet i handen och då kom mensen. Fan vad deppigt :(

• Carolina01
    Smulan 89 skrev 2014-07-01 14:29:25 följande:

Igår kväll innan jag skulle lägga mig så la jag ett grav-test på plats på toa för att kunna testa idag på morgon. Stod på toa med testet i handen och då kom mensen. Fan vad deppigt :(

Nej va tråkigt!
  • smsqeen

Hejsan..hoppar gärna in här med! Fyller 29 detta året och har 2 barn, ett på 6 och ett på 8 år. Nu ska jag ta ut hormonspiralen 16 juli å sedan hoppas jag det tar sig så det blir en liten 3:a till våren 2015 :)

• chiqita

Just nu, bara så där, översköljdes jag av en enorm våg med förhoppningar om att en dag kunna sitta ner och fundera på namn till en liten i magen. Jag hoppas såå at vi får möjlighet att följa en ny liten krabat upp i livet. {#emotions_dlg.flower}

(¯`°? Vår snutta kom 2/7-09, lillebror 2/4-2012.. *kärlek* ?°´¯)
Svar på tråden Så var planerna igång för en trea 2015 :-)