• Redan47

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Nina Camilla, hur många embryon satte du in, kan om flera, ett slutat utvecklats? Därav hcg pendel ? Ok du är iallafall på plats och de tar hand om dig. Skit sköterskor med fördomar kan du låta stå i korridoren - berätta att de gör dig orolig ! Kram

PS. Ej gravid - idag oxå.

• Redan47

Nina: stå på dig!!! Du SKa ha dina värden- rättighet! Du har oxå rätt att fortsätta din medicinering . Blodförtunnande behövs nu oxå, Du kan väl bara gå in oå toa ich ta dina sprutor??? Avbryt inte din medicin nu!!!! Ich du kan åka hem när du vill- kom ihåg det. Du tar vård frivilligt.

• Redan47

Nina C : det var skönt att höra, lät oroande för dig, och vilken nervpärs. Nu får du sova ikapp när du kommer hem till lugnet igen! Vad är det som har gjort så ont? Fick du någon klarhet? Hcg värden? Kram kram

• Redan47

Nina ändå skönt att du mår bättre och slipper blödningar! Nu har jag fått kontakt m serum . Det känns bra. Vet du säkert och ek sätt att skicka blod prov till Aten?

• Redan47

Tack ska kolla igen. Det var instruktioner till USA såg jag. Tänkte bara om du visste av egen erfarenhet.

• Redan47

Villsågörna: jag föreslog att börja m fragmin tidigare utsnpå trombylen- svar nej. Mina blodvärden behövde bara en skjuts.

Ska höra med juliette! Tack

Sorg igår som fa....men Ja, nu är jG på gång mentalt i en ny process. Werlab på måndag prov th tsh mfl. Telefontid m serum bokat.

• Redan47

Tach Juliette ! Och Ninacamilla det gläder mig att du satt dig till rätta på Everest igen ;))

• Redan47
    Katt12 skrev 2014-03-10 09:34:22 följande:

Du med sign. skpklm; kan det möjligen vara så att det är trollet Lillstoran från IVF trådarna som laddat om batterierna och försöker göra come back som troll i ÄD-sammanhang;)?! I så fall kommer du snart bli utspärrad igen. Att du orkar.

Det kan vara så. Jag tänker, som fler varit inne på.... Svara på inlägg som intresserar dig och bidrar till dig eller tråden. Så om jag väljer.... Ger jag näring till det jag önskar mer av. Kram

Onsdag tel kontakt med penny på serum. Skickat alla papper. Väntar på blödningen, ta prov och skicka till Aten. Imorgon provtagning via werlabs.
  • Redan47

spännande juliette! Vi har också kontaktat Serum och ska ha en tel konsultation på onsdagkväll. Väntar på min blödning, så ska jag skicka ett prov till Athen. De efterfrågar en grundlig undersökning av min livmoder efter mina två förlossningar och kemiska graviditeter. Jag vill ju komma igång så fort som bara den- så ag är nyfiken på hur och vad som ska knåpas ihop denna gång. Occh schemat.Cool

Jag är iallfall mycket imponerad av serums administrativa organisation iallafall. Säger ju inget om deras success graviditeter. Är det någon som vet den? Jag googlar men finner inget. 

Intralipid droppet- ja till det behöver vi en sköterska. känner du någon i din krets? Jag ska börja undersöka det. Det klassas ju som eftervård, så då ska vi egentligen få det gjort på VC- primärvården. Kan se på Aten tråden att detta inte är självklart. 

NinaCamilla: även om det är mkt vanligt med blödningar vid ÄD så är det ju lika oroligt att blöda när vi inte ska. Det ringer ju någon automat larm då! Visst var det för tidigt att se något. Men nästa gång kommer du se något! Vänta du, ha tillit! Du behöver bara tro på att du gravid och inget annat förrän motsatsen är bevisad, eller hur?!GravidHjärta

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014