Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Vaginalt ultraljud och testdag . Testdag kan vara hcg prov / blodprov eller kissa sticka.
Vaginalt ultraljud och testdag . Testdag kan vara hcg prov / blodprov eller kissa sticka.
Pyret utlands, kolla på hemsidor. Sedan tillkommer olika behang provtagning, akupunk, "glue", mediciner, ingår sällan, resor logi. Riga nya 6450?, grund pris.
Hej alla där! Efter att ha läst info på Cyperns hemsida om bl.a. Graviditets test, har jSg bestämt mig för att göra ett blodprov hcg idag. Och på fredag ett urin prov. Varför urinprov på fredag? Jo, för jag får inte svar på tester förrän nästa vecka iallafall av min gyn. Och det stod just att har man svårt att göra blodprov så är kisse provet resultat på fredagens ruvningsdag definitiv. Visar det inget då= negativt. Att kissa idag , är ett osäkert resultat enligt denna redogörelse. Riktigt bra oc redogörande, den skulle fler ha ute!
Nu går mina tankar till nästa försök, sim vi tror kommer göra i Aten serum. Har en lista som jag ska skriva idag med frågor till dem. För jag fick en nid blödning denna gången ocå, ändå inget som tycks tagit sig. Förra gången hände ingenting alls. Jätte kramar till er, tacksam flr er värme! Nina Camilla återigen super grattis, njut av nuet!
Clearblue garanterar att vid 25 visa resultat. Men 95% säkerhet visar den redan vid 17.
För att se som "normalkurva" grav menar man att över 25 behöver det vara. Och då exkluderas de som har låga hcg värden från start. Jag får inget svar på detta blodprov förrän övermorgon tidigast. Min gyn är inte "uppkopplad"- så det är snigelpost som gäller.
Ninacamilla jag inboxar dig spec serum frågor jätte gärna!
Jenkins!!! Det var denna kvällens bästa nyhet! Grattis kram
NinaCamilla. Åk in till närmaste gynakut!!! Molvärk - ja. Men det där låter inte bra. Kan ju även vara nåt annat men eftersom du är gravid är gynakuten smartast tror jag. Hoppas det ger sig!! Kram
Ninacamilla : tack du hörde av dig och att du står under uppsikt. Skönt att få bekräftat att graviditet fortgår! Varma kramar Sov gott
Pyret: förstår stt du känner dig orolig. Blödningar är ju jättevanligt och hör till ÄD. Det behöver inte vara synonymt med missfall. Det kan vara slemhinnan som läcker tex. Vila c vitamin och ta mer progestoron vaggis! Hör av dug till kliniken oxå.
Vilken vecka är du Nina Camilla? Jag trodde du precis fått plus, då är det tidigt att se något... Och det är du som bestämmer om och när det ska skrapas någonstans!!! Om du fortf äter östrogen ovprogestoron så kommer du inte behöva blöda även om embryot inte tagit sig...blödning kommer ju när du slutar med mediciner. Vad säger Aten? Jag skulle vänta, och ta VUL igen. Sitt still på Everest och kolla utsikten- behåll perspektivet ! Kram
Nej du behöver ej blöda... Jag har inte gjort det förrän jag slutat med mediciner och då kom en kraftigare mensvärk. Äter du hormoner? Maila eller ring Aten!