Callimero mfl; vi har gjort/gör precis som villsågärna. Då har det landat. Och vi har helt enkelt sagt, vi har försökt på egen hand, det går inte, då beslöt vi oss för ÄD. För att få ett barn är viktigare är genen. Och då finns det hos dem att fundera och ställa frågor innan bebis kommer. God tid att ev smälta och framför alltslipper vi mamma o pappa gå och veta att vi vet något som de vet ochkänna oss som bedragare eller lögnare. Alla blir lugnare . Alla de som av kärlek unnar oss få barn, kommer inte tycka illa vara. Och våra värderingar fått oss fatta beslutet är det som är viktiga för barnet en gång i framtiden. Ju tidigare desto bättre, barnsagornas tid och när frågor om hur vi kommer till begynner.
Jätte kramar till er alla!
Angående vara lika... Hjärnan fyller i det den vill se. En del säger att mitt barnbarn nu bebis bara är lik min son, är hon absolut inte! Tycker jag. Jag har sagt det där hund exemplet, vi blir lik varandra, hund och matte. Vi kan oxå höra ÄD historier bevittna det. Det kan vara så att våra barn inte blir lik oss, utan annan släkting .,,,vem kan kontrollera det.