• Redan47

Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014

Jenkis, fråga kliniken rätt ut, " vad händer om jag tar 8 mg nu, med progestoron påbörjat ?"

Jag tänker att om du väljer göra det Kom ihåg att knapra trombyl icå. Äter du prednisolon antibiotika eller något mer nu inför ? Du kan ju alltid rådfråga klinik utomlands kolla ex Riga Petersburg aten mfl.

Jag ska ta rätt på studier om slemhinnan ... Länka dem imorgon. Man kan ju sätta in när helst... Frågan är lyckad variabel för graviditet! Fråga Sverige vad de har för belägg evidens för att sätta in före 7-8mm???det har du rätt att veta

• Redan47

Jenkins, med 3skikt ich 7mm är okey! Det har jag läst! Kram!

Idag börjat m östrogen ! Prel fet 18-2! På gång.

• Redan47

Jenkins, ruvare, vad skönt, nu är den på plats , lång väntan! Ja luften går ur rn efter transfer... Jag blev helt slut efteråt och frös. Så vila och bara va lite nu oxå!

• Redan47

Hur medicineras du? Tagit prover på immunologi? Pisci - teknik? Ålder på donator ? Bladtocyter? Har ni ägg kvar i frysen?

Jag kommer min tredje ÄD omgång, med mkt bra embryon, blactocyt, äter trombyl från start tillsammans m östrogen. Kommer börja med prednisolon dämpa immunförsvaret, 5mg sedan 10 efter ET . Icå en omgång antibiotika före. Troligen fragmin oxå efter eller dagen innsn transfer profylaktisk blod proppar i livmodern små vener. Beror lite på hur mina trombosutredning prover ser ut 1v före ET.

Om du läser lite från utlandets ÄD kan du se att antibiotika prednisolon och trombyl är standard plus blactocyter spec vid flera missfall.

• Redan47

NinaC, känslan att kunna boka resa och ha datum är ju så skön! Absolut, njut oxå av en liten minisem och möta våren på kontinentet, livet är nu!

Jenkis.... Denna väntan på Stickan ... Snart har du hcg för tydligt streck!!!!

Jag har klart nu med VUL och provtagningar här i Thailand, nu återstår bara genomförandet, upplevelse. Ja kliniken på ena ön där blodproverna kommer tas, är som en typ garageport öppning, där reception är nästan på gatan. Läkaren går med munskydd på sig. Jättetrevluga. Väntrummet är en långbänk utmed ena väggen. Kommer thail och backpackers om var annat.

Har klart insättning FET den 20/2 Riga. Vi åker i stort sett direkt, hämta bilen med våra vinterkläder i, tillbaka till Sthlm tar vi båten på kvällen! Hoppas på att slemhinnan utvecklats sig bra till 10/2!

• Redan47

Jenkins: grattis ! Plus är plus!

Idag UL blev ett UL och inte VUL - copierat bilder skickat till Riga - står 10.5mm! Kan det vara möjligt! Mäter dator annorlunda vid VUL ? Prover tagna, det var en upplevelse- ålderdomliga prylar och hon typ sög ut blod ur min hand, då hon inte hotta något art sticka i armen, och sprutade blodet i resp rör. Jg är super nöjd att blodet inte hann levra sig, denna gång !!!

• Redan47

Villsågärna : det är ju så härligt att höra din glädje chock förvåning upprymdhet- allt är möjligt!!!! Ser fram att höra vad VUL säger! Gott att höra sådan positiva berättelser! Kram

• Redan47

Villså: vilken härlig nyhet!!!!! Kan tro att du svävar.... Fortsätt med det!

Svar på tråden Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014