Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Absolut... Hemligheter kommer alltid fram ... När de vill. Min poäng- vi kommer till världen på olika sätt, ÄD är en av dem!
Absolut... Hemligheter kommer alltid fram ... När de vill. Min poäng- vi kommer till världen på olika sätt, ÄD är en av dem!
Jag är så rädd att göra grav.test. Jag har gjort så många att jag spyr på hela grejen och vill helst slippa det. Jag kunde testa idag , 12 dagar efter ET med blastisar men väntar tills lördagen att jag kan gråta hemma om det inte blir något. Samtidigt har jag symptom och andra sidan icke-symptom, vet inte vad är medicin och vad är inbildning eller vad är på riktig. Hatar att ruva! Förlåt min inlägg men vill bara skrika på jobbet just nu....
Ruvardag 8, kunde inte hålla mig... Kissade på clearblue nu....minus/inte gravid. Vet det är tidigt...men , ja ni fattar.
Tack cice för klippen! Mycket relevant och intressant! Som typ kurator belyste så är ju detta en del av barnets identitet varför det är viktigt att vara öppen med det tidigt, långt innan tonåren. Jag vet bara av egen erfarenhet att lögner ich vita lögner känns så svekfullt att få reda på även i vuxen ålder. Då är det lät att ta avstånd från de relationerna det handlar om. Jag vill ej mina barn ska ta avstånd pga att jag uppträtt svekfullt oärligt, för min egen skull...dessutom.
Vet det är tidigt, men fullt möjligt med hcg nu efter 5dgr blactocyt insättning. Tack för pepp , lite påverkad blev jag.
ja jag vet ju allt om de skiftande hcg nivåerna....men det är ju det där med den där önskan attt det ska ta sig denna gång...frustration över ligamenten som drar...är det en gravidtetet eller är det bara hormonbehandlingen som luras...
Jag har ord TD den 3 och 5/3 tror jag. Köpt fler test, så det blir nog ett på söndagmorgon....eller inte. Tack för pepp!
Grattis Nina c! Äntligen , trägen vinner! Njut av nuläget.
Minus dag 10 oxå. Ngt nedslagen, hopplös - grinig. Men tar ett nytt dag 12 igen. Och vlöntar på TD hcg.
Nina c: babymed.com där har du en lätt och överskådlig över alla veckor hela . graviditet
Tack tjejer för ert stöd, betyder mycket . Det är hcg testdagar 3-5/3 blodprov , får vi se vad det visar...
Jenkins, det låter betryggande. Långa resor blir det! Skönt med VUL nästa vecks!
Oyret , pluss fortfarande , vänta på ditt VUL , kom ihåg progestoron o c vitamin om du blöder. Och vila !!!! Häng i.