Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Tack !!
NinaCamilla: Är nöjd med Embio, tycker de verkar jättekunniga. Läkaren där ringde själv upp mig och beklagade att jag inte blivit gravid efter förra behandlingen. Embio tar ca 5000 euro. Var i kontakt med Peny på Serum innan jag valde.
Frk Röd: då kan vi följas åt vad händer. Det här är vår första ÄD i Grekland och fick en plastpåse full med mediciner. Hoppas på att lyckan vänder nu.
Irma01, välkommen i tråden!
Du är en kämpe! Grattis till plusset!
NinaCamilla: vi följs absolut åt framöver :) och nu SKA det vända för oss!! Kommer du ta prednisolon /cortison? Jag gjorde inte det vid min första behandling och har inte fått det utskrivet heller för min andra behandling, men personligen tror jag att jag kanske behöver ha det. Har mailat till Embio och frågat om det men inte fått svar än.
Frk Röd: Jag har tagit prednisolon och trombyl vid tidigare försök utan att lyckas. Serum tyckte att jag ska ta dem igen pga.jag har endometrios. Jag fick clexane baby-aspirin prednisolon och intralipid ska jag ta i Grekland. De erbjuder akupunktur vid insättning och det ska jag ta oxå. Det här är vårt 5 försök.
Irma: Grattis och du ger hopp för oss andra att det kan gå!