Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Finns det några som precis börjat sin behandling eller som är på gång att börja snart? Vore kul om vi kunde följas åt.
Jag väntar på spraystart och kommer förmodligen få min donation efter nyår.
Stor kram och gott nytt 2014 till er alla! Nu ska vi lyckas!!!
Spraystart idag! Så nu är vi på G. Mycket kan ju hända på vägen såklart, men vi har alla fall fått börja
Jag hittar ingen evidens forskning över huvudtaget på detta med vila eller ej. Kan se samband på vd forskning skriver om risker, men då är det bara kopplat till stimulering av äggstockar. Och det ska jag inte stimulera;)
Gjorde andra försöket på direkten, då var det ju sommissfall, vilket det inte är nu. Nu Hr det inte tagit sig bara. Däremot ser man tydligt forskning på att det är signifikant med slemhinnans storlek >8mm. Och immunologi.
Jag undrar om ni själva har fått bestämma om de ska sätta in 2/3- dagars embryo eller långtidsodlade? Vid min första behandling så sattes det in 3-dagars embryo men vid min andra behandling så erbjuder de mig att göra en dubbel-transfer, d v s, en insättning med ett 2/3-dagars och ett par dagar senare insättning av ett 5-dagars. Är det någon av er som har erfarenhet av detta?