Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Är svenska kvinnor promiskuös?

EstherH skrev 2013-10-11 17:26:16 följande:
    Ja. Sexuell frihet är en väldigt viktig fråga för mig och han började trassla in sig i förklaringar om heder och moral och då backar jag direkt. Mitt underliv är mitt och jag bestämmer vem jag släpper in där. Om han anser att det finns en maxantal för hur många man kan släppa in där och fortfarande vara en bra människa, då vill jag inte vara med. Då finns det män som passar mig bättre.

Skål *hick* börjar bli några glas vid det här laget, Esther! Skrattande
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 17:23:01 följande:
    för kvinnor är det bäst att ligga med den man som får ligga mest för då kan hon få en attraktiv son och därmed många barnbarn ja. men hon vet ju att hon är modern.

för män är det ju bättre att srputa i en kvinna som ingen annan sprutar i eftersom man då vet att man är pappa. att spruta i samma kvinna som alla nadra sprutar i leder ju till att man int ehar en aning. man bör göra det också, men framför allt bör man lägga monopol på några kvinnor och knulla dem exklusivt. 

Knappast. Dels för att barnens attraktivitet har noll och nada att göra med förälderns utseende, men också för att det utarmar den genetiska mångfalden, vilket är direkt skadligt. Mycket bättre att ligga med många män, dels för att man då får större genetisk bredd på barnen, men också för att man får fler män som skyddar barnen i ett krisläge. 
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 17:28:08 följande:
    bra gjort, nu kan du uppnå drömsiffran på 315 och bli gammal med många katter tillslut  

Ah, slutshaming, alltid lika unket! För det är ju HEEELT otänkbart att nr 315 och Esther blir superkära och lever alla sina dagar tillsammans (om det nu är vad Esther vill; jag förstod det som att hon inte var intresserad av sådant).
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 17:37:09 följande:
    maria wetterstrand är het så där råkade du ha rätt i nåt, hon är skapr som ett rakblad den tjejen. dessutom horribel smak i män, jag har träffat mannen hon har barn med och han är inte mcyket att hänga i julgranen. så du har kanske en chans där

ok, jag har blivit mer och mer attraktiv med åren så jag gjorde en annan resa än du då, men jag förstår vad du menar.

smaken varier men inte sådär mycket, ett smv är rätt stabilt en 7a är en 7a om det int eråkar vara en 6a en morgon. men det varierar inte så mycet. 

Jag har haft babes som många andra inte fattat vad jag ser hos. Men visst finns det kvinnor som jag finner attraktiva som också i allmänhet anses vackra. Poängen är att de flesta lyckas hitta något slags relation och partner(s), oavsett utseende och stil.
  • Dorian Ertymexx
    EstherH skrev 2013-10-11 17:39:08 följande:
    Jag har efter den här tråden gett upp relationer då jag riskerar att möta en man med samma värderingar som kk kk. Och jag har en katt som betyder allt i världen för mig. Så utan att han visste det beskrev kk kk min nya drömframtid - ensam, sexuellt erfaren och med massa katter Flört

Haha, å andra sidan har du också hört några karlar som INTE delar hans syn, och som har vänner och bekanta som delar vår syn på saken, så ge inte upp än.

Avis på dig, blivit allergisk mot päls på gamla da'r. Älskar katter. Rynkar på näsan 
  • Dorian Ertymexx
    EstherH skrev 2013-10-11 17:32:06 följande:
    SkålSkålSkål Tusen skålar tillbaka, Dorian! Du är en av min absoluta favoriter på det här forumet, bara så du vet Flört

Skrattande{#emotions_dlg.flower}Kyss
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 17:32:41 följande:
    alltså män som vet vad dom ska säga men har samma uppfattning som den här killen egentligen

Så män ljuger inte bara för kvinnor för att få ligga, utan också för varandra, så att deras vänner ska sprida lögnen?? Du förstår att du utmålar män som sociopater nu va?
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 17:44:41 följande:
    poängen jag har, är att att dom säger det är ingen bra indikator på att faktiskt är så.

vi rollplaya om du vill, om du frågar mig samma fråga ska jag svara enligt vad som är vettig manlig strategi. 

Kanske därför jag på gamla da'r blivit mer framgångsrik. För att jag faktiskt inte spelar spel, utan säger vad jag tycker, tänker och känner. Spel är roligt, om alla vet att det är ett spel, som på live, bordsrollspel, på datorn...
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 17:47:10 följande:
    nu är du ju helt ostyrig. menar du att barns utseende är orelaterat till förädrarnas utseende?

mmm, det är ju det som är problemet, om kvinnan ligger med alla så kommer ingen att förvara henne alls. lite som husen på kuba efter år av kommunism, eftersom ingen äger dem så förfaller dom. en bra liknelse för en slampa  

Japp. Och framför allt till vad som nästa generation ser som vackert. Ideal växlar rätt markant nämligen.

Bortsett från att det i praktiken inte är så. Vilket våra närmaste släktingar, bonobos, visar med all önskvärd tydlighet.  
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 17:53:42 följande:
    ja det stämmer ju. men det är enklare att hitta nån man vill ha om man maximerar hur attraktiv man är. 

Enligt vilken smak? Om jag låter håret växa ut så maximerar jag min attraktion hos vissa, men sabbar den hos andra. Jag kan banta bort min övervikt, och kanske impa på en del brudar, men å andra sidan skrämma bort andra. Det finns ingen generallösning på utseenden som majoriteten kvinnor faller för.
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?