Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Är svenska kvinnor promiskuös?

PGA skrev 2013-10-10 20:52:04 följande:
    Som att supa, knarka och att tatuera sig.

Ja du lille vän. Du är välkommen tillbaka till verkligheten. 

Japp.

Naaaw, REDAN med härskarteknikerna? Ska du inte ge argument och diskussion en chans i alla fall innan du erkänner att du inget vettigt har att backa upp dig med?  
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-10 21:09:54 följande:
    ja det är verkligen otroligt, det är som att de här kvinnorna inte gått i högstadiet. eller att de levt i något slags parallellt universum, där de knullat runt massor framför sin pappa och visat filmerna för sina pojkvänner efteråt.

vi vet alla att pappor och äkta män inte gillar att tjejen låter en hel skvadron män knulla henne. det här kan ju inte vara en överaskning för nån.

är det verkligen nån kvinna här som på allvar tror att män inte bryr sig? alltså på riktigt? 

Jag är man och jag bryr mig inte. Och vet ni vad, jag är långtifrån ensam.
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-10 21:11:46 följande:
    ingen vill ha en tjej som legat med alla andra män.

och ja, de flesta, och exakt, ingen säger nåt, men alla vet det. 

Ingen tjej vill ha en kille som dömer dem efter hur många de haft sex med.

Och ja, de flesta, och exakt, ingen säger något, men alla vet det.  
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-10 21:23:05 följande:
    att en kvinna blivit påsatt av många män säger absolut nada om hennes förmåga att faktiskt få till en relation med de männen.

en prositutuerad kvinna är väl just precis ett bra exempel här. hon kan ligga med väldigt mäktiga män och en hel drös andra män också, men hennes chanser att bli married and babied är lika med noll i de relationerna.  

So what? Jag skiter i sådant. Har nästan dateat en exprostituerad faktiskt, men vi var litet för olika. Att hon haft sex med många män, däremot, sket och skiter jag högaktligen i. Det är för mig lika relevant som hur hon klipper naglarna. Dvs inte alls.

Pssst. Hon, den exprostituerade, hade inga problem att få karlar, och hon hade en drös barn också. Långtifrån alla har din (er) syn på kvinnor och sex. 
  • Dorian Ertymexx
    EstherH skrev 2013-10-11 09:54:10 följande:
    Jag vet ärligt talat inte i vilken värld somliga i den här tråden lever i, eller ens vem de umgås med. Jag är 23 år, väger 48 kg, har en hyfsat ansikte och jag har knullat med exakt 15 personer. Ingen, och jag menar verkligen ingen, som jag har legat med eller haft en relation med har reagerat på det antalet. Många kvinnor i min närhet har legat med bra många fler, och somliga av dessa är gifta med barn idag. Nej, ingen man har backat från att gå in i en relation med mig på grund av mitt sexuella förflutna. Jag har däremot backat, för jag är ett fruntimmer som vill vara fri att göra som jag vill. Supa, knarka, tatuera mig. Och knulla. Jag vill inte gifta mig, inte ha några barn. Jag vill leva ett liv jag finner tillfredsställande, som gör mig glad.

Jag hänger mestadels med grabbar, stiliga och välutbildade grabbar, och ingen av dessa har haft problem med sina tjejers förflutna. De tycker liksom inte att det spelar någon roll. Ett antal är ett antal. Man kan ha legat med 2 pers och vara världens svin och man kan ha legat med 222 personer och vara en god och fin människa. Hur du behandlar dina medmänniskor är bra mycket viktigare än hur många du satt på. I min värld.
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 10:33:43 följande:
    vi har haft den här diskussionen redan dorian, du är i minoritet.

Tror du ja.
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 10:35:54 följande:
    det har du helt rätt i, vilket är skälet till att män aldrig berättar det där, en del internaliserar känslan och tror det är deras egna till och med. jag vet en sån person, hans namn börjar på d

Ja, för jag kan ju omöjligen faktiskt TYCKA att jag skiter i hur många mina tjejer varit med. För alla män är PRECIS likadana, stöpta i samma form. Obestämd

Eller så är du bara livrädd för att andra är mer toleranta än vad du är, och därför är mer poppis. Men visst, kalla det internalisering, kalla det PK, kalla det vad du vill, jag får ligga.  
  • Dorian Ertymexx
    Pentagram skrev 2013-10-11 10:39:58 följande:
    Frågan är väl varför en tjej skulle avstå sex enkom för att inte i framtiden råka stöta bort en kille som har sådan dålig syn på hennes frigjordhet.

Precis. Inte många kvinnor som lär tänka att "ånej, han är ju min drömkille men han vill inte ha mig för han har 1800-talsmoral vad gäller sex!!!" Inte många alls. De flesta tänker nog snarare "puh, han var snygg, men han var ett chauvinistiskt, moralistiskt rötägg, tur att jag slapp undan!"
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 10:40:38 följande:
    jag har också dejtat en exprostituerad, hon jobbade som dansare i japan i många år. har också dejtat en väldigt övertygad polytjej länge. och ja, jag bryr mig inte ett smack. dock var jag inte kär i de här kvinnorna. klart man inte bryr sig om man inte känner nåt.

dessutom är jag inte helt förvånad att du inte är förälskad och sambo med den där exhoran med en drös barn, det låter rätt naturligt.

och sen måste man definiera "få karlar" när det gäller kvinnor. om det i en exprostituerads fall innebär att ha sex, så betyder det ju mest att hon utför sitt yrke gratis, och är knappast svårt.

Jag bryr mig inte ens när jag känner något. Vilket jag gör - jag datear inte kvinnor jag inte är intresserad av på något plan (nej, enkom sexuellt fungerar inte så bra för mig).

Det har inget med naturlighet att göra, hennes barn och förflutna hade inget att göra med att vi inte blev ihop. Vi hade olika framtidsdrömmar, olika livssyn. Väldigt olika sorters humor. DET gjorde att vi inte blev ihop, inte att hon sålt sex eller att hon hade barn. Min nuvarande flickvän har barn, och såvitt jag förstått haft en del sex före mig (har inte ens brytt mig om att fråga hur mycket, för det är inte relevant för mig), och vet du vad, vi är ihop i alla fall. För sådant är inte relevant för mig. Mitt ego störs inte av att hon haft andra före mig, oavsett om det är fem, femtio eller femhundra. Hon vill vara med mig nu, och det är vad som räknas för mig.  
  • Dorian Ertymexx
    Anonym (Frågande) skrev 2013-10-11 12:19:57 följande:

Det jag är kritisk till är att folk tycker att det är skillnad på mäns och kvinnors rätt att ligga runt. 
    400 på ett år anser jag vara väldigt mycket f ör både en man och en kvinna. jag har aldrig kallat någon för slampa eller billig.

Det jag inte gillar i min mans inställning är att kvinnor inte får men män får.... för att det ligger i mäns natur att knulla runt och det ligger i kvinnors natur att vara "oskulder" och ta hand om en man.

trust me... jag är ingen som dömer. jag är extremt liberal. vill någon knulla runt med 10000 män så får hon det utan ett pip från min sida.

Vore ju milt sagt stört av "naturen" att "ordna det så" att det sexuella beteendet mellan två grupper, baserat på könstillhörighet, har helt olika sexuella beteenden. Faktiskt helt unikt rentav.
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?