kk kk skrev 2013-10-11 10:40:38 följande:
jag har också dejtat en exprostituerad, hon jobbade som dansare i japan i många år. har också dejtat en väldigt övertygad polytjej länge. och ja, jag bryr mig inte ett smack. dock var jag inte kär i de här kvinnorna. klart man inte bryr sig om man inte känner nåt.
dessutom är jag inte helt förvånad att du inte är förälskad och sambo med den där exhoran med en drös barn, det låter rätt naturligt.
och sen måste man definiera "få karlar" när det gäller kvinnor. om det i en exprostituerads fall innebär att ha sex, så betyder det ju mest att hon utför sitt yrke gratis, och är knappast svårt.
Jag bryr mig inte ens när jag känner något. Vilket jag gör - jag datear inte kvinnor jag inte är intresserad av på något plan (nej, enkom sexuellt fungerar inte så bra för mig).
Det har inget med naturlighet att göra, hennes barn och förflutna hade inget att göra med att vi inte blev ihop. Vi hade olika framtidsdrömmar, olika livssyn. Väldigt olika sorters humor. DET gjorde att vi inte blev ihop, inte att hon sålt sex eller att hon hade barn. Min nuvarande flickvän har barn, och såvitt jag förstått haft en del sex före mig (har inte ens brytt mig om att fråga hur mycket, för det är inte relevant för mig), och vet du vad, vi är ihop i alla fall. För sådant är inte relevant för mig. Mitt ego störs inte av att hon haft andra före mig, oavsett om det är fem, femtio eller femhundra. Hon vill vara med mig nu, och det är vad som räknas för mig.