Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Är svenska kvinnor promiskuös?

kk kk skrev 2013-10-11 15:05:34 följande:
    tja, eftersom dildon och bredsvärdet uppfanns samtidigt så vet vi ju hur det gick. mannen med dildon sprang ut ur grottan för att leat reda på en vagina, men blev nedhuggen efter tre steg av mannen som just uppfunnit bredsvärdet, denne tog sedan upp dildon och använde den som buttplugg i didlomannens hustru medans han gjore henne gravid och därmed gick vidare en generation i det genetiska spelet

james bond ligger alltid mer än Q  

Mhm. Så då är det alltså inte sexet som är det primära (ety båda männen hade kunnat gangbanga kvinnan), utan våldsdriften och makthungern.

Det vet du inte. Q kanske har värsta sexorgierna medan Bond är ute på uppdrag. 
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 15:10:54 följande:
    jag tycker du ser fet ut i de där byxorna dorian

Jag ser fet ut i det mesta. So what? Jag gör som den därna franska filosofen (Voltaire troligen): "Give me 10 minutes to talk away my ugly face and I'll bed the Queen of France". Drömmer
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 15:13:26 följande:
    han som skrev inägget.

Kul för honom. Orka.
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 15:22:17 följande:
    jag är lite gnällig där, för jag vet int eom du verkligen tycker det där.

om människor tycker nåt som är helt pk så vet man aldrig vad det beror på, det är därför jag gillar folk med udda åskikter för då är det enklare att veta om det är ders egna på riktigt.

du kan nog vara som du säger, jag börjar tro det. 

Varför skulle jag ljuga? Jag är inte en kvinna som vill starta relation med dig, så jag har ingen anledning att fara med osanning. Tungan ute  
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 15:23:25 följande:
    mmm, det där bör du nog lösa på nåt sätt dorien, om du ska ha en relation med den här kvinnan. hur länge har ni varit ett par? är ni sambo?

Barnen har en pappa, de behöver troligen inte en till. Vilken relation jag får till barnen märker vi med tiden.  
  • Dorian Ertymexx
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-11 15:26:50 följande:
    Hon skrev att hon inte ville gifta sig för att hon ville annat med sitt liv.
    Det har ingenting med eventuellt sexliv att göra.

Du hann före, tänkte precis kommentera samma sak. Det var hon som bröt upp, inte han.
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 15:30:38 följande:
    min poäng som du så fint underströk, var att könen har olika roll i sexualiteten, vilket du påstod de inte hade. men då har vi klarlagt det.

på vilket sätt är det nu underligt om homo sapiens två olika kön har olika strategi med sin sexualitet? vilket de ju har.

för män blir det en vettig strategi med mate guarding eftersom kvinnans sexdrift som du mycket riktigt skriver är stark och inte i lenje med hennes mans nödvändigtvis.

Fast de har inte olika roller i den mening som du syftade på, att män vill knulla och kvinnor vill hålla på sig: tvärtom, vill männen i en art knulla, så vill kvinnorna i samma art också knulla. Vill kvinnorna i en art inte knulla, så vill männen heller inte det till vardags. Annat vore som sagt ett otroligt slöseri och en riskfaktor för artens överlevnad.
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 15:32:57 följande:
    fast 96 år och 138 kilo är ju irrelevant för dig, eller hur dorian

96 år är väl litet utanför vad jag skulle finna vara i min smak, tror jag... Jag är inte helt utan åldersgränser (jag tänker på samma grund heller inte ragga på någon under arton, och det ska mycket till att jag ska ragga på någon som är under 25).
  • Dorian Ertymexx
    EstherH skrev 2013-10-11 15:39:07 följande:
    Nej, jag sa att alla män inte bryr sig. Och relationen gick i kras för att jag tyckte att han var för konservativ. Han tyckte att jag hade legat med alldeles lagom många människor, jag tyckte att han skulle skita i om jag legat med 300 till.

Om du syftade på min förlovning så gick den åt skogen för att jag inte ville leva det livet.

Skål
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 15:36:10 följande:
    mmm, så du menar att vi får lita på ditt rika inre då

har du fler infall när vi ändå har dig på tråden? skuldtaket i usa? syrien? strängteori?

kan begrunda de där och lösa lite snabbt när du ändå är inne i ditt flow

jag tror vi är fler som diskuterar saker med folk dorian. 

Japp. Precis som vi måste lita till ditt om dina åsikter. Vi har haft alla chanser att ifrågasätta dig på samma vis, men vi har (i alla fall de inlägg jag läst) valt att inte ta den vägen.
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?