Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Är svenska kvinnor promiskuös?

Jan Banan01 skrev 2013-10-14 15:45:34 följande:
    Svenskan har två sidor. Är hon på hemmaplan ska det ställas en massa krav på det ena och det andra hos partnern och uppfyller man inte det minsta krav är det bara och dra. Då är man inte vatten värd. Är hon däremot på semester utomlands ska det tamefan knullas runt ordentligt. Oavsett om hon har make eller pojkvän hemma. Jag är gift med en utländsk kvinna och det enda "kravet" hon har är att jag ska behandla henne med kärlek och respekt. Vilket inte är särskilt svårt. I övrigt älskar hon mig precis som jag är. Lägg av med att ställa massa krav på era partners, svenskor. Så jävla märkvärdiga är ni inte.

Nu har jag nästan enbart varit ihop med svenskor eller svenskifierade invandrare, men jag tycker mig inte ha sett, hört eller känt så mycket mer krav än just kärlek och respekt... och jämställdhet. Vilket iofs ingår i de två första, som jag ser det.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Jan Banan01 skrev 2013-10-14 18:15:07 följande:
    Exakt. Man måste se ut och vara på ett speciellt sätt för att ha en chans hos en svenska. Annars duger man inte. Oavsett hur snäll man än är.

Brukade också tro det. Nu vet jag bättre. Eller mer exakt uttryckt - det är sant hos vissa, men jag har faktiskt lyckats få ihop det med förvånansvärt många på äldre dar, trots att jag är kort, tjock och har lika skarp haka som en flodhäst. OK, något överdrivet det sista.
  • Dorian Ertymexx
    KimPossible skrev 2013-10-14 18:47:25 följande:
    Ehm, det du indirekt skriver nu är att svenska kvinnor borde ägna sig mer åt mercyfucks, "killen är ju snäll, så bäst att jag ställer upp trots att jag inte tänder på honom".

Vad är fel i att kvinnor har preferenser och tänder på vissa saker? Har du själv inga preferenser alls, utan knullar glatt alla som kommer i din väg? Eller, never mind, glöm sista  frågan...  

Man ska ju uppmuntra positivt agerande!! Oskyldig
  • Dorian Ertymexx
    Smecker skrev 2013-10-14 21:02:04 följande:
    Nu tycker jag att du för ett väldigt simplistiskt resonemang här. Klart det beror på andra män, de har ju mage att vara attraktiva för det (svenska) motsatta könet! Och de svenska kvinnorna, som har mage att ha preferenser och krav! Vart är världen på väg..

Svaret är förstås burka för alla! Män, kvinnor, spädisar, senildementa åldringar... gärna med röstförvrängare också!
  • Dorian Ertymexx
    KimPossible skrev 2013-10-14 21:08:49 följande:
    Ja, det är helt förskräckligt.

Jag kan ju inte låta bli att undra om det är Janne som startat denna tråd... www.familjeliv.se/Forum-9-201/m71380809.html

Drömmer

Statliga horor kanske vore något? Så att alla stackars män med taskig personlighet fick utlopp för sina okontrollerbara lustar. 

Inte ens jag orkar gå in i DEN tråden... Tungan ute
  • Dorian Ertymexx
    Smecker skrev 2013-10-14 21:20:33 följande:
    Jag filar på ett förslag med statligt fördelade mercy fucks. Socialstyrelsen får i uppdrag att utreda personers behov, och fördela uppdragen jämnt på den kvinnliga befolkningen över 18 års ålder. Staten tillhandahåller kondomer, tuggummin och utdaterade månadsmagasin till kvinnorna.

Vilken skillnad det skulle vara jämfört med för dessa asiatiska/ryska/baltiska kvinnor, som tvingar sig att ha sex med en oattraktiv svensk man av pragmatisk-ekonomiska skäl, övergår mitt förstånd.

Något för Fas 3-are?
  • Dorian Ertymexx
    Surpuppan skrev 2013-10-14 21:27:39 följande:

Underbart! Lite som värnplikten.

Man kan säkert sälja det avdragsgillt också, som RUT eller ROT. Typ "könsnära tjänster". Kanske kan hitta på en förkortning som blir KÅT? Drömmer
  • Dorian Ertymexx
    PrimitivMan skrev 2013-10-14 23:38:35 följande:
    Marilyn Monroe var allt annat än dum. 

Du hann före.
  • Dorian Ertymexx
    Jan Banan01 skrev 2013-10-15 01:35:03 följande:
    Kan det bero på att svenskan efter två drinkar låter sig belägras av vem som helst eller är det bara p.g.a svartsjuka bland de lokala kvinnorna som misstycker att de blonda varelserna stöter på deras män?

Rättade ett litet stavfel där.

Du menar som när svenska kvinnor surar över thailändskor? 
  • Dorian Ertymexx
    Surpuppan skrev 2013-10-15 06:59:28 följande:

Med personlighet som din kommer man långt!

*niger fint* Skrattande
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?