Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Är svenska kvinnor promiskuös?

kk kk skrev 2013-10-11 15:45:44 följande:
    jo sexet var det primära. och som det heter "döda män knullar inte"

Nope. Sex är inte att slå ihjäl konkurrenter för att göra någon preggo. Det är fortplantning. Sex är raka motsatsen, ett socialt medium.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    EstherH skrev 2013-10-11 15:43:38 följande:
    Alltså - alla män är inte sådana som bryr sig. Män är olika. Alla män ljuger inte, alla män tycker inte att kvinnor är slampor om de legat med många personer. Män är inte en homogen grupp av likatänkande.

Skål
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 15:49:46 följande:
    jag vet att de här killarna ljuger. dessutom fick du u reda på vad som sas, så speceillt tajt är ju inte det där gänget.

Wow, satt du alltså i samma rum som Eshters ex och hade lögndetektor på varenda en av hans vänner?
  • Dorian Ertymexx
    puss skrev 2013-10-11 15:51:52 följande:
    vissa män gillar inte att bli jämförda. de vet att de förlorar. därför vill de inte ha konkurrens.

Tja, man kan antingen leta oskulder, eller så kan man öva och bli bättre. På alla plan.
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 15:54:52 följande:
    mm, hon ser det nog inte så dorian, du får nog ta upp det där med henne. hur länge har ni varit ihop?

Jisses, tror du inte jag pratat med henne om det?
  • Dorian Ertymexx
    puss skrev 2013-10-11 15:55:04 följande:

men omg vad umgås du med för fjolligt folk??

Word... Förvånad
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 16:04:59 följande:
    ännu en lögn avslöjad

Nope. Läs vad jag skrev.
  • Dorian Ertymexx
    puss skrev 2013-10-11 16:05:17 följande:

en man som inte tål att jämföras behöver inte ens provköras.

Kyss
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 16:08:33 följande:
    om det nu vore så öppet som du sa, så ser jag inte hur ett antal kan vara ett problem. 

Så, vaddå, bara för att DU tycker att det kan vara ett problem så ska Fjäril, helt spontant, out of the blue ringa upp/messa/besöka sin pojkvän och konstatera att "du Nisse, jag har haft X sexpartners, tänkte bara så att du vet det, eftersom vi är så öppna med våra sexliv!"

Varför i allsin dar då? Hade han velat veta hade han ju frågat! Och om han får infon, so what? Oddsen att han gör annat än rycker på axlarna lär vara rätt små.  
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 16:10:27 följande:
    sex innebär konkurrens och att göra sig av med konkurrenter är därmed inbyggt.

fråga djingis khan, han är far till nästan 1% av alla idag levande människor. 

Nej, sex innebär inte alls konkurrens. Vilket bland annat bonobos visar med all önskvärd tydlighet. Det innebär bara konkurrens om sexidkaren har sketklent ego och måste äga allt hen ser. För oss andra är det en fråga om samspel.
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?