• Anonym (Frågande)

Är svenska kvinnor promiskuös?

Hej Alla!

Vi hade en diskussion igår kväll jag och min man om svenska kvinnor och dess "frisläppthet" . 
    Enligt min man så SKA en (fin) kvinna/tjej inte ha fler än 10 sexpartner (max) i sitt liv om hon inte vill klassas som ett luder (slampa). Har man fler än 20 sexpartners innan man stadgar sig så är man på gränsen till prostituerad.  Män kan däremot leka loss tills de skaffar villa och vovve och fru och allt det där för det ligger ju i deras natur att göra så - ju fler desto bättre.

Nu har vi två småbarn. En tjej och en kille med 16 månader emellan de.  Han menar alltså att tjejen ska vara fin tjej och vänta och han blir stolt om pojken förlorar oskulden vid 13 och är skolans hingst.
    Är detta verkligen så som män och kvinnor ser på kvinnors sexualitet idag 2013?

• Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?
  • kk kk
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 15:39:50 följande:

96 år är väl litet utanför vad jag skulle finna vara i min smak, tror jag... Jag är inte helt utan åldersgränser (jag tänker på samma grund heller inte ragga på någon under arton, och det ska mycket till att jag ska ragga på någon som är under 25).
    ännu en lögn avslöjad
  • puss
    Dorian Ertymexx skrev 2013-10-11 16:02:47 följande:

Tja, man kan antingen leta oskulder, eller så kan man öva och bli bättre. På alla plan.

en man som inte tål att jämföras behöver inte ens provköras.
    Sluta tjafsa din dumma fan.
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 15:40:01 följande:
    Återigen. Han ville vara med mig, jag stack. Jag trivs inte med människor som har den typen av åsikter.
    fast då kan du ju inte förvånas över att män känner såhär, när du sett det på så nära håll. dt är ju det som är underligt.
  • kk kk
    EstherH skrev 2013-10-11 15:43:38 följande:
    Alltså - alla män är inte sådana som bryr sig. Män är olika. Alla män ljuger inte, alla män tycker inte att kvinnor är slampor om de legat med många personer. Män är inte en homogen grupp av likatänkande.
    nej men majoriteten av män är det.
  • kk kk
    Knall skrev 2013-10-11 15:44:42 följande:
    Jag som kvinna ska bara tacka och ta emot om en man vill ha en relation med mig? Han har rätt att tvinga mig?
    nej men man är två i en relation, så båda måste vilja.
  • puss
    kk kk skrev 2013-10-11 16:06:51 följande:
    nej men majoriteten av män är det.

det är för att du umgås med muppar. försök fatta det nu.
    Sluta tjafsa din dumma fan.
  • kk kk
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-11 15:45:53 följande:
    Att diskutera sitt sexliv är en sak. Att diskutera antal sexpartners en annan.
    om det nu vore så öppet som du sa, så ser jag inte hur ett antal kan vara ett problem. 
  • Dorian Ertymexx
    puss skrev 2013-10-11 15:55:04 följande:

men omg vad umgås du med för fjolligt folk??

Word... Förvånad
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    kk kk skrev 2013-10-11 16:04:59 följande:
    ännu en lögn avslöjad

Nope. Läs vad jag skrev.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • FjärilVingad73
    kk kk skrev 2013-10-11 16:08:33 följande:
    om det nu vore så öppet som du sa, så ser jag inte hur ett antal kan vara ett problem. 
    Antalet är inga problem, det är underförstått. För oss spelar det ingen roll, alltså behöver det inte ens diskuteras.
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
Svar på tråden Är svenska kvinnor promiskuös?