• Född7710

Bf 25 november. Finns det fler?

Hej! Undrar om det finns fler som har bf runt slutet på november och kanske vill följas åt sista veckorna? Skulle då och då behöva ventilera allt från tankar kring förlossning till jobbiga krämpor. 
    Väntar mitt andra barn (dottern är 6 år) och pendlar verkligen dag till dag hur jag mår.  

• Svar på tråden Bf 25 november. Finns det fler?
  • Elin8401
    Sessan03 skrev 2013-11-04 11:33:54 följande:
    Hej tjejer. Bedömningen gick bra för mig, fick tid för igångsättning imorgon :)
    Fick dock en hinnsvepning och har lite molvärk och blöder lite så det kanske drar igång innan...

Född7710: vilket roligt uttryck: gå som en cowboy :). Det stämmer ju verkligen in på mig oxå.

ÅÅÅ spännande!!
  • Malana

Fick tid för igångsättning på torsdag och en hinnsvepning gjord, haft rejält ont innan så man kan ju hoppas. En tid till för hinnsvepning på onsdag om det inte är igång innan :)

• Elin8401

Endast 20 dagar kvar till beräkad dag. Om vi ska gå efter rul.
    Om ja ska gå efter 1beräknad dag så e det bara 14 dagar kvar =)
    Spänande spännande =)

• Sessan03

Va spännande, då kommer det mig snart börja komma bebisar här:)
    Nu börjar vi närma oss tjejer!

Malana: Jag var redan öppen tre cm och tappen var nästan helt utplånad. Hur var status på din tapp?
    Hoppas det drar igång nu då så du slipper en svepning till. Jag tycker de gör så ont att få.

• Sessan03

Va spännande, då kommer det mig snart börja komma bebisar här:)
    Nu börjar vi närma oss tjejer!

Malana: Jag var redan öppen tre cm och tappen var nästan helt utplånad. Hur var status på din tapp?
    Hoppas det drar igång nu då så du slipper en svepning till. Jag tycker de gör så ont att få.

• Malana

Sessan 03 1.5 cm kvar och öppen för fingret. Jag har blivit dålig i magen och har slemmiga blödningar, så man hoppas ju att det skall köra igång. Hur går det för dig?

• Sessan03
    Malana skrev 2013-11-04 15:11:48 följande:
    Sessan 03 1.5 cm kvar och öppen för fingret. Jag har blivit dålig i magen och har slemmiga blödningar, så man hoppas ju att det skall köra igång. Hur går det för dig?

Jo här händer inte så mycket. Har lite molvärk och blöder. Dålig mage har jag haft ett tag nu. Vi får hoppas att det drar igång för oss båda snart! Tänkte ställa mig i köket nu och fylla på frysen med mat som bara är att värma. Usch, jag ogillar verkligen att vara borta från familjen:(. Hur löser ni andra det som har fler barn? Vi ska få hjälp från farmor och moster men det känns ändå jobbigt att va borta från dem...
Svar på tråden Bf 25 november. Finns det fler?