• molly50

Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg

nyfiken82 skrev 2013-10-02 09:49:09 följande:
    Nä precis då är det inte lika spännande längre!Jag bara älskar det där pirret i magen och spänningen!

Och du struntar fullkomligt i att det lär drabba din man och din dotter i slutänden. Ingen trevlig egenskap...
    Mattias 2007-05-23 <3 Hannah 2011-09-07 <3
  • molly50
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 09:55:10 följande:
    Ehh jag anser att mitt barn har det bättre på dagis där hon kan leka med sina vänner.
    Och JAG får tid för mig själv..!! 

Återigen så är det JAG,JAG och JAG! Om du ville ha egentid så borde du kanske ha tänkt på det innan du gifte dig och skaffade barn!
    Du är inte mogen varken för en seriös relation eller för att vara mamma. Inte för fem öre! 
  • molly50
    Anonym (Risker) skrev 2013-10-02 10:07:13 följande:
    Ditt barn kanske rent av har det bättre med någon annan? Nån som tar ansvar, är omtänksam, inte utsätter henne för onödiga risker och vill vara tillsammans med henne.

En mamma som lämnar bort barnet för att komma iväg och vara otrogen. Sen försöka motivera att det är för barnets skull..

Jag trodde att jag hade hört allt men detta är verkligen så otroligt bottenlöst.

Om du är på riktigt (jag tvivlar) så är du så otroligt egoistisk och omdömeslös att du inte borde få ha barn.
    Är det så du önskar att du fått växa upp själv...?

bli bortlämnad för att mamma inte ville vara med dig. Hon ville hellre gå och knulla en annan man eftersom din pappa inte dög. Hon gick bakom hans rygg, ljög och svek honom på det allra värsta sättet.

ja du.. "Årets mamma". Grattis!

Hoppas verkligen att din dotter hittar andra kvinnor som hon kan se upp till och ha som förebilder, annars går det åt helvete för henne. Tror dessvärre inte du är intelligent nog att fatta detta, inte heller har du vett att skämmas.

usch. *mår illa*
    så otroligt avtändande!            
    Anonym (smurfan) skrev 2013-10-02 10:00:33 följande:
    Ja åter igen så är det vad DU anser.

sv.wikipedia.org/wiki/Narcissistisk_personlig...

• molly50
    Anonym (ooops) skrev 2013-10-02 11:02:48 följande:
    Men kollegor , bekanta och vänner har iof inte med någon annans liv att göra .

Det må så vara. Men mina vänner berättade för mig när mitt ex bedrog mig. Och det är jag glad för. Annars hade jag förmodligen aldrig fått veta något.
    Jag hade gjort samma sak när det gäller mina vänner.
    Vi har alltid hjälpt varandra på det sättet,i min bekantskapskrets.  Man vill ju inte se sin vän bli sårad.
    Hade jag sett min väns partner med en annan så hade jag nog pratat med honom/henne först och bett densamme att berätta det själv,eller så gör jag det. 
  • molly50
    Anonym (pelle) skrev 2013-10-02 11:15:17 följande:
    Du knullar med en man som knullar med ett par st. till. De i sin tur knullar med ett par st. till . Pyramideffekten gör att det snart blir flera hundra i kedjan. Statistiskt kommer du få KLAMYDIA och din man med.
  • molly50
    Anonym (samma) skrev 2013-10-02 12:40:19 följande:
    Ett inlägg till alla som dömer:

Det är så roligt med människor som dömer andra sätter sig själva på en piedestal när dom egentligen utan tvekan har en massa annan skit att skämmas över. Sorgligt att man aldrig kan få vara den man är att man enligt vissa måste följa en viss mall för vad som är rätt och fel. Jag har aldrig gått med på att träffa någon utav dom jag pratat med jag har heller aldrig föreslagit saker som sex till dom jag pratar med. Visst det rättfärdigar inte att jag sitter på en sådan hemsida MEN vem är DU som sitter och dömer att döma mig? Vi känner inte ens varandra.

Det är väl ingen här som har satt sig själv på en piedestal vad jag har kunnat se. Däremot har man rätt att tycka att det TS gär är fel. Fel mot både hennes man och hennes dotter.
    Om hon tycker att hon och hennes man har sådana problem,varför i all sin dar gifter hon sig med honom?
    De har varit ett par i 12 år och enligt TS så har de haft problem under halva den tiden. 
    Hon borde kanske ha pratat med sin man om det här innan hon gick och gifte sig och skaffade barn med honom. 
    Att hon så fullständigt struntar i sin dotter bara för att få sina egna behov tillfredsställda är så fruktansvärt egoistiskt så det finns inga ord för det. 
    Hon är uppenbarligen inte mogen nog för att leva i en relation. Hon behöver leka av sig först. 

• molly50
    Anonym (smurfan) skrev 2013-10-02 13:55:42 följande:
    Du har mängder med brister. En klar en är brist på empati!
  • molly50
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 13:48:29 följande:

Jag har INGA brister utan bara en djävulskt behov.
    Och Nej skulle aldrig skriva saker som inte är saningen.
    Så här ser mitt liv ut för tillfället
    Varför skämmas av något man njuter så sjukt mycket av...!   

Du ska inte skämmas för att du njuter. Det du ska skämmas över är att du gör det bakom din mans och din dotters rygg,ljuger dem rakt upp i anslktet utan minsta tillstymmelse till samvete och struntar så totalt i deras känslor för att få dina egna behov tillfredsställda.
    Om du har ett sådant omättligt behov av sex så råder jag dig att söka hjälp för det.
    För det är inte normalt att sätta sina sexuella behov framför sina egna barn och sin partner på det sätt som du gör.  

Man brukar säga till män som inte tycker att de får tillräckligt med sex att de ska använda högerhanden. Det kanske du också borde prova.  ^^
  • molly50
    nyfiken82 skrev 2013-10-02 14:46:29 följande:

Ja tänk vilken hemsk mamma min dotter har.
    Ehh jag har levt ihop med min man sen jag vsr 19 år gammal och skulle nog anse mig vädigt mogen för en relation.Sen att man har skoj på sidan om det är en annan sak.
    Men som sagt!DET MAN INTE VET MÅR MAN INTE DÅLIGT AV!

Nej,men när det kommer fram så mår man fruktansvärt dåligt! Tro mig,jag vet! Jag har själv varit där. Mitt ex trodde förmodligen inte heller att han skulle bli avslöjad. Men sanningen kom fram.
    Och vem är du att bestämma åt din man vilket liv han ska leva?? För det är precis det du gör när du ursäktar dig med att "det han inte vet mår han inte dåligt av".
    Du är rädd för hur han ska reagera om sanningen kommer fram. Men du är inte det minsta rädd för hur han ska reagera om det kommer fram att du har ljugit för honom och svikit både honom och er dotter under en lång tid?
    Det sistnämnda har jag upplevt och tro mig,jag hade föredragit att få veta sanningen från den som bedrog mig direkt. Lögner och svek sårar ofta mer än otroheten i sig.
    Du är dessutom klantig nog att inte använda kondom vilket kan sluta med att din man får en könssjukdom. Hur ska du förklara det för honom då? Skylla på att han har varit otrogen kanske?   

När det gäller din dotter så ja,jag måste nog säga att du är en av de mest egoistiska mammorna jag har stött på som sätter dina egna behov framför ditt eget barn. Du kanske borde ha tänkt på det innan du skaffade barn.När man får barn så är det nämligen hög tid att inse att man måste växa upp och inte kan sätta sig själv i första rummet längre.
  • molly50
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2013-10-02 13:04:03 följande:
    Det ger en lik förbannat inte rätten att svika den man säger sig älska. Känner man behov av att ha någon vid sidan av är det enda rätta givetvis att dryfta detta med sin "älskade" och lösa det tillsammans. Kanske slutar det med att man går isär, kanske med att man enas om att ha ett s.k. "öppet förhållande" eller kanske med att man inser vad man bör prioritera i livet och drar tillbaka sitt "krav".

Men att sitta och snyfta över att man blir "dömd" och vilt sparka skit omkring sig, nej det är inte det minsta klädsamt. 
Svar på tråden Gift i 2 månader och jag har gjort mitt första sne steg