Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Tack Cayenna o Blåsippan84! O tänk så olikt det kan vara blåsippan84. Jag o sambon var på familjemiddag under missfallet med närvarande svägerska o bebis. Liksom din syster klagade de också över saker som jag bara önskar mig! Sambon reagerade inte nämnvärt medan jag fick hålla mig allt vad jag kunde för att inte börja störtgråta. Väl i bilen säger sambon att "det gick ju bra" - då brast det o allt kom ut. Skönt ändå att du har en sambo som ändå verkar känna något... vet att min också gör det men man känner sig ju lite ensam i det som egentligen är vår sorg. Själv fick jag som jag ville på julafton - tvingade iväg sambon på julfirande o fick vara hemma med hunden o bara ta det lugnt. För mig är det nog jobbigast just nu att vara "normal o glad" bland andra som vill att jag ska må bra när jag inte gör det - det tar för mkt energi.
Skönt för dig att bara vata själv. Jag var också det helgen efter mf. Skulle gått på släktkalas å massa annat den helgen. Ställde in allt å drog täcket över huvudet. Får hoppas att -14 nu blir våra allas år och vi får vårt plus!!