Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Igår fick jag resultatet från mitt sista VUL - alla rester efter missfallet är ute. Så nu är det "bara" att försöka igen.
Igår fick jag resultatet från mitt sista VUL - alla rester efter missfallet är ute. Så nu är det "bara" att försöka igen.
Jag fick ju missfall tidigt. V 6 nånting. Men dem tror att missfallet va nån vecka innan.. Räknar man blödningen som mens? Så man får typ äl 2v efter det? Har alltid haft väldigt regelbunden... Klart ingen kan veta helt säkert men har nån någon aning om hur det fungerar?
Såg att många testat clearblue rosa äl test. Jag körde sist med de lila, men trots vi sexade till det dagarna innan å på äl så blev det inget. Skulle väl ändå inte blivit någon bebis men undrar om det är stor skillnad på dem?
Nu är jag arg! Två dagar i rad har jag testat med äl-stickor utan att få någon referenslinje. Lila CB. Jag använde dom innan graviditeten utan problem. Igår tror jag att jag kan ha kissat för länge på stickan men idag var jag noga med att räkna sekunderna. Vad gör jag för fel? Så störigt!
Nu tog jag ett nytt test, åter negativt. 15 dagar efter äl, så nu känns det kört. Så nu tar jag en treo mot mina sega huvudvärk och inväntar mensen...