• Kirsten

Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?

Cayenna skrev 2014-05-04 18:44:40 följande:

Tanken var att vänta en mens men kände äl ont i helgen... Tänker att det kanske är lika bra att köra på ändå. Missfall kan det nog bliboavsett när...

Jag skulle gjort som du och gjorde det själv efter mf också, man vill ju liksom tillbaka snabbt!:) Håller tummarna för dig, jag har bim imorgon men mensen kan ju även komma på tisdag, så håll för mig med!:)
  • Kirsten
    mom in the city skrev 2014-05-04 19:00:23 följande:

Åh så spännande, håller tummarna! smile1.gif
    Åh tack så mycket!:)
  • Kirsten
    Bebisfabriken skrev 2014-05-04 19:48:37 följande:

Nu är jag på ruvardag 4 och ännu känner kag absolut ingenting. Inte ens falska gravtecken från progesteronet. Har även lyckats dra på mig en redig förkylning, men jg hoppas det är bra för jag har hört att ägget har lättare att fästa när imunförsvaret är dåligt.

Spännande! Håller alla tummar för er att det är er tur nu!:) Hur gick det med de andra äggen?
  • Kirsten
    Bebisfabriken skrev 2014-05-04 20:00:14 följande:

Det vet vi inte än, ska ringa och höra i slutet av nästa vecka. Håller tummar för att vi är gravida och att äggen hamnat i frysen. Vore skönt med en reserv ifall det här inte går vägen.
    Jobbig väntan då på båda. Hoppas att det går vägen båda delarna. Uppdatera oss!:)
  • Kirsten
    Cayenna skrev 2014-05-04 22:30:39 följande:

Klart jag håller tummarna för dig smile5.gif Spännande, håll oss uppdaterade med alla sorts symptom och icke symptom. Jag har inte äl testat så jag vet ju inte. smile1.gif Men kanske vågar hoppas lite ändå nu. Ett rätt så tidigt mf denna gången ju så kroppen borde vara mer på g tänker jag.
    Tror också din kropp är med igen!:) Idag har jag haft molvärk hela dagen från och till, samma som dagen innan mensen förra månaden så jag vet vad jag har att vänta imorgon! Men på det igen bara!:)
  • Kirsten
    Bebisfabriken skrev 2014-05-05 12:25:14 följande:

Den 18:e maj har vi testdag, japp det går väldigt långsamt. Men på ett sätt är det skönt, så länge jag inte får bekräftat att det inte är nåt kan jag ju hoppas.
    Vad spännande, hoppas, hoppas, hoppas!:)
  • Kirsten
    Bebisfabriken skrev 2014-05-06 11:27:01 följande:

Tyvärr fick vi inga ägg till frysen. Sitter åter igen och grinar på jobbet. Det börjar bli en dålig vana. Hoppas ägget dom satt in stannar kvar och blir vår underbara bebis.

Nej vad trist, jag hoppas såå för er skull!:)
  • Kirsten
    Cayenna skrev 2014-05-07 10:20:25 följande:

Äl+4 här! Tiden snirklar sakta. Har bestämt att ta tag i att göra blodproven för att se hur allt ser ut om det inte tar sig inom några månader. Tyvärr blir det nog efter sommaren då...och då har det gått ett år sen första graviditeten. Lite uppgiven idag och känns som att det aldrig kommer hända något.

Ja men gör det, det är alltid bra att kolla. Usch, lider med dig, det är skittufft men vi ska få våra plus snart!:) Stor kram!
  • Kirsten
    mom in the city skrev 2014-05-07 18:32:08 följande:

Brösten fortsätter ömma ordentligt och illamåendet kommer och går. I morse mådde jag så illa när jag lämnade sonen på dagis så jag trodde jag skulle kräkas i hallen! Blir det inte plus nu vet jag inte vad...

Får se om det blir ett test imorgon på ÄL+11 eller om jag klara av att hålla mig till helgen, sjukt nyfiken nu smile5.gif .

Jättespännande, fram med ett plus nu!:)
  • Kirsten

Jag har plussat!!:) gravid 1-2 v! Men är väldigt försiktig då jag fått som sparsam mens igår och idag och sist kom mf i vecka 6. Men jag är iaf en bit på väg!:)

Svar på tråden Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?