Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Tanken var att vänta en mens men kände äl ont i helgen... Tänker att det kanske är lika bra att köra på ändå. Missfall kan det nog bliboavsett när...
Tanken var att vänta en mens men kände äl ont i helgen... Tänker att det kanske är lika bra att köra på ändå. Missfall kan det nog bliboavsett när...
Nu är jag på ruvardag 4 och ännu känner kag absolut ingenting. Inte ens falska gravtecken från progesteronet. Har även lyckats dra på mig en redig förkylning, men jg hoppas det är bra för jag har hört att ägget har lättare att fästa när imunförsvaret är dåligt.
Tyvärr fick vi inga ägg till frysen. Sitter åter igen och grinar på jobbet. Det börjar bli en dålig vana. Hoppas ägget dom satt in stannar kvar och blir vår underbara bebis.
Äl+4 här! Tiden snirklar sakta. Har bestämt att ta tag i att göra blodproven för att se hur allt ser ut om det inte tar sig inom några månader. Tyvärr blir det nog efter sommaren då...och då har det gått ett år sen första graviditeten. Lite uppgiven idag och känns som att det aldrig kommer hända något.
Brösten fortsätter ömma ordentligt och illamåendet kommer och går. I morse mådde jag så illa när jag lämnade sonen på dagis så jag trodde jag skulle kräkas i hallen! Blir det inte plus nu vet jag inte vad...
Får se om det blir ett test imorgon på ÄL+11 eller om jag klara av att hålla mig till helgen, sjukt nyfiken nu .
Jag har plussat!!:) gravid 1-2 v! Men är väldigt försiktig då jag fått som sparsam mens igår och idag och sist kom mf i vecka 6. Men jag är iaf en bit på väg!:)