Någon mer som precis fått mf och vill försöka igen?
Okej, men då får vi se hur det blir nästa cykel om det fortfarande blir lika. Men hur var det, kom äl samma dag som vanligt? Tog du Angus hela cykeln eller bara till äl?
Jaha, ser ut som jag får gå med i den här tråden istället för novemberbebisarna 14..
Började blöda lite i torsdags och nu har det kommit ganska mycket blod och klumpar + att jag haft lite som förlossningsvärkarna kändes fast mildare och diffusare.
Har haft ett missfall förut, lite tidigare, nu var jag i slutet av v 8. Men har svårt att tro att det var nått annat.
Så besviken, hade väntat jättelänge på att få med sambon på att få ett till barn, och vår son fyller snart tre och jag ville ju att syskonet skulle komma så att de kunde ha lite glädje av varandra ändå, men nu kan det ju dröja tills han blir fyra innan nästa kommer
Suck. Ingen mens, nya negativa test. Mensen jätteömma till och från. Förstår inte vad problemet är. Är noll chans att ändå vara gravid nu, eftersom oavsett om jag hade äl typ en vecka efter att testet var positivt för vi hade inget sex efter dag elva. Så nu vill jag bara ha mens och börja på ny kula. Vill helst slippa nästa äl precis under påsken också.
Konstigt. Nu funkade det digetalt äl testet. Fick glad gubbe precis:). Se om man orkar få till det ikväll;). Men undrar om det hade Gert glad gubbe igår också? Haft sån äl värk idag på fm, kanske redan är kört? Vi fick iaf till det i fre.
Jag är gravid!!!!!!! Helt chockad eftersom vi varit ifrån varandra en hel vecka under trolig älvecka. Jag har dock inte äl testat så den måste kommit en helt annan dag än normalt. Vågar man vara glad över det här nu????
Det måste vara nåt va? Eller är det för färglöst?
NU kom min mens helt plötsligt. Jaja, januariförsök istället då.
Nu måste jag bara skriva av mig. Mina kollegor vet om mitt mf i dec. Idag var en kollega och hälsade på med sin bebis. Då kläcker en vid kaffet "blir du inte mer sugen nu therese". Jävla pucko ville jag säga. Men log lite artigt. Man förvånas aldrig.