sowe81 skrev 2014-03-09 06:17:44 följande:
Hj tjejer. Jag är tillbaka här igen, med största sannolikhet. Var med här i vintras efter ett ma i oktober. Blev gravid i feb men nu är det nog kört igen. Var på vul i måndags, var i vecka 7/8 och fostret var för litet, som vecka 6. I fredags började jag blöda, var till gyn igår men de kunde inte säga riktigt. Får vänta och gå på mitt bokade uppföljningsvul på mvc på tisdag. Men jag blöder som en mens med små klumpar så känns kört.
Jävla skit.... Vill ju så gärna få ett syskon till vår dotter dom är 1,5. Ville helst inte ha mer än 2 år mellan, men det är ju kört nu....
Nä fy vad det är orättvist!:( Förstår inte att vi ska ha det så svårt, själv blir jag ju inte ens gravid igen men tror att det är lika frustrerande hur det är. Jag ville också ha två år mellan, men min sambo va lite seg så vi började försöka så vi skulle ha 3 år, nu är vi ju på 12:e försöket så nu blir det 4 år eller mer. Och nu känns det som att jag blir glad för när det än blir!:) Så stressa inte över det, det har jag gjort alldeles för mycket helt i onödan. Du kommer snart bli gravid igen och då kommer det gå hela vägen!:)